برگزاری رویداد گفت‌وگوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات

برگزاری رویداد گفت‌وگوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات

برگزاری رویداد گفت‌وگوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات

معاون برنامه¬ریزی و توسعه ¬شهرداری مشهد از برگزاری رویداد گفت¬و¬گوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل¬شیخ گفت: یکی از راه های دستیابی به موفقیت بهره مندی از عنصر تجربه است که میتواند در قالب بهره‌گیری از تجربیات شخصی گذشته و یا استفاده از تجربه افراد موفق شکل گیرد. نباید فراموش کرد که این موضوع می‌تواند در الگوسازی فردی بسیار موثر باشد. منظور از الگوسازی تقلید صرف نیست بلکه آنچه در کنار تلاش مستمر اهمیت دارد، دریافت پیام مثبت از تجربیات بزرگان است.
وی با اشاره به برگزاری رویدادهای گفت¬و¬گوهای انتقال تجربه در شهرداری مشهد افزود: در نظر داریم فرصت دریافت تجربیات افراد موفق در حوزه¬های مختلف را برای علاقه¬مندان فراهم کنیم به همین منظور اولین رویداد را درقالب رویداد انتقال تجربه، مهرماه سال گذشته با محوریت رسانه برگزار کردیم و در سال جدید نیز دومین رویداد گفت¬و¬گوهای انتقال تجربه (EST) را این بار در حوزه ادبیات، در ۶ و ۷ تیرماه ۱۳۹۸ در تالار شهر مشهد برگزار خواهیم کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد افزود: در این رویداد چهره‌های شاخص در حوزه ادبیات همچون هوشنگ مرادی کرمانی، محمدعلی بهمنی، مهدی فروزان، شکوه قاسم نیا، محمد شمس لنگرودی، پیمان خاکسار و رستاک حلاج حضور خواهند داشت که علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این رویداد از تجربیات این افراد بهره‌مند شوند.
وی در ادامه با اشاره به اضافه شدن بخش جدیدی به رویداد گفت¬و¬گوهای انتقال تجربه (Talking Books)، گفت: در این رویداد برای اولین بار، فرصتی فراهم می¬شود تا علاقه¬مندان برای مدتی در برابر میهمانان برنامه قرار گیرند و سوالات خود را از آن¬ها بپرسند.
آل¬شیخ با اشاره به اینکه مشهد شهری با تاریخچه ادبی و ظرفیت‌های فراوان در این حوزه است، گفت: بزرگان زیادی در حوزه شعر و ادب پارسی هستند که اهل مشهد یا خراسانی هستند و این امتیاز برای مشهد همیشگی و ماندگار است لذا باید تلاش کنیم شهروندان و زائران، بیشتر با این پیشینه ادبی و تاریخی آشنا شوند و در کنار آن ما در تلاش هستیم که مردم نیز در این حوزه فعال¬تر شده و زمینه‌های تبدیل شدن مشهد به پایتخت فارسی زبانان جهان فراهم گردد.
گفتنی است رویداد گفت¬و¬گوهای انتقال تجربه، ۶ تیرماه ساعت ۱۶ در تالار شهر مشهد و ۷ تیرماه ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ در سالن همایش¬های شهرکتاب واقع در چهار¬راه ابوطالب برگزار می¬شود؛ علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.estevents.ir مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات