تاکسیرانان و خانواده های آنان می توانند به صورت رایگان از باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی استفاده کنند

تاکسیرانان و خانواده های آنان می توانند به صورت رایگان از باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی استفاده کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به سیاست ها و برنامه های سازمان تاکسیرانی در حفظ نشاط، شادابی و سلامتی تاکسیرانان، باشگاه این سازمان همراه با مربیان مجرب آقا و خانم، در طول سال و به ویژه فصل تابستان به طور رایگان در خدمت تاکسیرانان و خانواده های آنان است.

وی ادامه داد: بر همین اساس، آقایان تاکسیران در روزهای زوج از ساعت ۶/۵ تا ۱۰ شب و خانواده های آنان و همچنین بانوان تاکسیران در روزهای فرد از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر می توانند از باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی که دارای امکانات و وسایل ورزشی مجهز است استفاده کنند.

عرشیان اظهارداشت: با توجه به این که تاکسیرانی جزو مشاغل سخت است، سازمان تاکسیرانی برای حفظ سلامتی و شادابی آنان اقدام به تاسیس این باشگاه کرده تا به همراه خانواده از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین همواره بر این است که شرایط لازم برای فعالیت بهتر و عملکرد مطلوب تاکسیرانان را فراهم کند تا آنان نیز بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهند.

عرشیان در خاتمه افزود: تاکسیرانان و خانواده های آنان برای استفاده از باشگاه ورزشی سازمان تاکسیرانی و ثبت نام و دریافت معرفی نامه به واحد ورزش سازمان مراجعه کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات