انتصاب مدیر جدید حراست شهرداری هیدج

انتصاب مدیر جدید حراست شهرداری هیدج

در مراسمی که با حضور معاون مدیرکل حراست استانداری زنجان و رئیس محترم شورای شهر هیدج برگزار گردید، مهندس محمود خلیلی به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری هیدج معارفه و از زحمات آقای ناصر مرسلی مدیر سابق حراست تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

آقای احمدخانی، معاون محترم مدیر کل حراست استانداری فرمودند: «باتوجه به ارزیابی های صورت گرفته طی نزدیک به یکسال اخیر عملکرد شهردار هیدج قابل قبول و مطلوب بوده. تدبیر عقلانیت و مسیر در مدار قانون از ویژگی های شهردار هیدج میباشد ونگاه کارشناسی ایشان به امور کار را برای حوزه ما هم اسوده نموده و به نوبه خویش قدردان زحمات ایشان هستیم.»

وی همچنین افزود: «از زمانیکه مدیریت جدید شهری در دور پنجم شورای اسلامی در شهر هیدج آغاز به کار نموده شاهد تغییرات چشمگیر و ارزنده ای در ساختار شهرداری هیدج بوده ایم و باحل و فصل بسیاری از موضوعات موجود که در زمان آغاز کار دکترامیدی وجود داشت با تدبیر و مدیریت خوب مرتفع گردید و باعث شد به نوعی خیالمان از حوزه هیدج آسوده خاطر شود که این امر جای تشکر دارد و امیدواریم این روند کماکان و یاقوت بیشتر ادامه داشته باشد چرا که اعتقاد داریم شهرداری هیدج دارای پتانسیل های بسیار بالایی درزمینه های مختلف فرهنگی و عمرانی می باشد . در پایان ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات آقای مرسلی در زمان مدیریت حراست شهرداری ، برای آقای خلیلی مدیر جدید حراست در راستای اجرای وظایف قانونی خود آرزوی توفیق دارم.»

همچنین مهندس نقی لو رئیس محترم شورای اسلامی شهر هیدج با اشاره به اهمیت و جایگاه حراست در هر سازمان بیان داشت: «نقش و جایگاه حراست در هر سازمانی بسیار مهم و حیاتی می باشد باتوجه به وظایف و گستردگی حوزه فعالیت شهرداری حراست شهرداری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. صیانت از سازمان که شامل نیروی انسانی و تجهیزات هست به عهده حراست می باشد که به عنوان یکی از پایه های استواری سازمان محسوب میشود. وی عنوان داشت : حراست با آسیب شناسی، پیش بینی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها در قالب چشم بینای سازمان و مدیر عمل نموده و مدیریت را در رسیدن به سلامت و اهداف سازمانی کمک می نماید . ایشان در پایان برای مدیر اسبق و مدیر جدید حراست شهرداری آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.»

l۳
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
لینک اصل خبر در سایت شهرداری هیدج

    منبع خبر

    شهرداری هیدج

    شهرداری هیدج یک شهرداری در شهر هیدج می باشد

      نظرات