بیانیه محکومیت حادثه تروریستی

بیانیه محکومیت حادثه تروریستی

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی اهواز سید کوروش حسینی زاده مدیرعامل سازمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
در روزهایی که امت اسلام، عزادار سومین امام همام خود و شهدای کربلا ست، امامی که در روز عاشورا به دست جهل انسان‌های به ظاهر مسلمانی که به هیچ عنوان بویی از انسانیت در دل و جانشان وجود نداشت ، به همراه ۷۲ تن از یاران خود، به همه مسلمانان و انسان ها در طول تاریخ آموخت (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) جاودانه خواهد ماند.
صبح شنبه ۳۱ شهریور ماه در رژه حماسی اهواز تعدادی افراد مسلح ناشناس ( تروریست ) به شهروندان حاضر حمله کردند و انسانهای بی گناهی که برای تماشای دستاوردهای نظام اسلامی ایران آمده بودند را به خاک و خون کشاندند .
در نهایت تاثر و تاسف، این گروه‌های انحراف یافته از دین که توسط بعضی از کشورهای مرتجع عرب منطقه حمایت مالی و معنوی می شوند، باز به اقدامی شنیع دست زدند که مهر تاییدی است بر ضلالت این جماعت نادان.
اینان به تعدی و بی حرمتی به بارگاه اهل بیت پیامبر (ص) و یاران با وفایش بسنده نکردند و اکنون به جهانیان می‌خواهند اثبات کنند که اگر مسلمانی راه قرآن و عترت پیامبر(ص) را در پیش بگیرد، در مقابل او می‌ایستند و از هرگونه اقدام ناجوانمردانه‌ای دریغ نخواهند کرد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز ضمن محکومیت این اقدام تروریستی این ضایعه جانگداز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت قهرمان ایران و مردم شهید پرور استان خوزستان و بویژه خانواده های شهیدان تسلیت می گوید.
در خاتمه از خداوند متعال برای این شهدای عزیز علو درجات و برای مجروحین و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات