مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مراسم گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی با حضور اسلامی استاندار مازندران ، یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، رضایی فرماندار مرکز استان ، عبوری شهردار ساری ، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم اسلامی استاندار مازندران در سخنانی ضمن گرامیداشت هفتم مهرماه روز  آتش نشانی و ایمنی ، با تاکید بر حفظ آمادگی اتش نشانان در عرصه خدمت رسانی گفت: مسئولان امر نیز باید حمایت های لازم را از روند فعالیت ها و ارائه خدمات آتش نشانان داشته باشند.

وی به نیازسنجی از سازمان های  آتش نشانی در استان اشاره نموده و افزود: باید اهتمام ویژه در جهت رفع کاستی های موجود و تقویت ظرفیت های فعلی به وجود آید.

اسلامی در ادامه تصریح کرد: ارتقاء سطح قابلیت های عملکرد اتش نشانی های استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران به رعایت ضوابط مربوط به ساخت و سازها اشاره نموده و ادامه داد: مقاوم سازی و رعایت الزامات برای استانداردسازی ساختمان ها و ابنیه ها توسط دستگاههای نظارتی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: با وحدت ، همدلی و خودباوری به اهداف عالیه و رشد اقتصادی دست خواهیم یافت.

در ادامه مهدی عبوری شهردار ساری نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مسئولان حاضر در این مراسم و گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی اظهار داشت: طی چند هفته اخیر سه تن از آتش نشانان پرتلاش  شهرداری ساری طی عملیات و خدمت رسانی به شهروندان دچار مصدومیت شده اند و این حوادث  نشاندهنده گوشه ای از جانفشانیهای آتش نشانان عزیز است.

وی در ادامه حریق مسجد جامع را مورد توجه قرار داد و افزود:آتش نشانان با  عشق به خدمت رسانی و جانفشانی توانستند با امکانات محدود این حریق گسترده را اطفا نمایند که باید از تلاش های انان قدردانی نمود.

عبوری بر بازدید های میدانی از روند ساخت و سازها تاکید نموده و ادامه داد: ساختمان های مرتفع باید به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز باشند.

شهردار ساری در پایان با اشاره به ابنیه های تاریخی ثبت ملی شده شهر ساری اشاره نموده و  گفت: اقدامات لازم برای تجهیز این ابنیه به امکانات اعلان و اطفاء حریق نیز در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این مراسم با حضور استاندار مازندران ، یوسف نزاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار مرکز استان ، شهردار ساری و سایر مسئولان اهدا درجه به اتش نشانان انجام شد.

شایان ذکر است در پایان ، آتش نشانان شهرداری ساری با انجام مانور بخشی از امادگی این سازمان را در ارائه خدمات به شهروندان نشان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات