برآیند کار مجموعه مدیریت شهری باید پاسخگویی مناسب به شهروندان در  ...

برآیند کار مجموعه مدیریت شهری باید پاسخگویی مناسب به شهروندان در ...

برآیند کار مجموعه مدیریت شهری باید پاسخگویی مناسب به شهروندان در مناطق باشد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد گفت: برآیند کار مجموعه مدیریت شهری باید پاسخگویی مناسب به شهروندان در مناطق باشد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بتول گندمی در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه ۵ مشهد برگزار شد، بیان کرد: برآیند کار ما در مجموعه مدیریت شهری مشهد، باید پاسخگویی مناسب و اثرگذار به شهروندان در مناطق باشد.
وی همچنین با تشکر از زحمات حسین فرهادیان شهردار پیشین منطقه و پرسنل این منطقه تصریح کرد: در این راستا حسین عبدالله زاده به عنوان شهردار جدید منطقه معرفی می‌شود.
وی ادامه داد: حسین عبدالله زاده پیش از این از مدیران برنامه ریز شهرداری مشهد بوده است و نقش موثری در تدوین برنامه‌های گذشته شهرداری داشته‌اند.
گندمی ابراز کرد: متاسفانه گاها تفکری در شهرداری وجود دارد که مدیران ما نباید در ستاد و مناطق جابه جا شوند، اما این در حالی است که مدیری که سالیان سال در یک مجموعه فعالیت کند در انگیزه و نوع کار تاثیر مستقیم می‌گذارد و جابه جایی تاثیر بسزایی در عملکرد مطلوب شهرداری دارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه تلاشها و موفقیت شهرداری مشهد در گرو کار تیمی و گروهی خوب تمامی پرسنل شهرداری در تمامی مجموعه هاست.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد اظهار کرد: تدبیر جناب شهردار مشهد نیز بر جابه جایی سقف و ستاد بوده است و این جابه جایی به صورت سالیانه کار بسیار مناسبی است و من به شخصه از این موضوع حمایت می‌کنم و امیدوارم این چرخش نیروها و مدیران در مناطق و سازمان ها به شفافیت و پاسخگویی بیشتر کمک کند.
گندمی افزود: امیدواریم مدیران مناطق و سازمان‌ها از این رخدادها برداشت خوبی داشته باشند و معاونان و پرسنل خود را جابه جا کنند چرا که همواره نباید پرسنل ما فقط در مناطق کم‌برخوردار یا برخوردار باشند بلکه باید جابه جا گردند تا بتوانیم به عملکرد درست و مطلوبی در مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌ها برسیم.
زهرا غلامی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات