پیام تبریک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  به مناسبت ۲۶ آذر ، روز حمل و نقل و رانندگان

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه به مناسبت ۲۶ آذر ، روز حمل و نقل و رانندگان


سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه طی پیامی، فرارسیدن روز ۲۶ آذر(روز حمل و نقل و رانندگان) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در این پیام آمده است: صنعت حمل و نقل امروزه در تمامی کشورهای جهان عامل اصلی به حرکت درآورنده چرخه اقتصاد به حساب می آید و این مهم در سایه فداکاری، ایثار و تلاشهای شبانه روزی رانندگان متعهد و خدوم محقق می گردد که بی وقفه در راستای پیشبرد اهداف صنعت حمل و نقل کشور قدم بر می دارند و از ارائه هیچ خدمتی به همنوعان خود در این امر دریغ نمی ورزند.

در تقویم رسمی کشورمان ۲۶ آذر ماه به منظور تجلیل از زحمات و خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل ونقل کشور و نیز تبیین نقش و جایگاه اساسی حمل ونقل، به عنوان "روز حمل ونقل" انتخاب شده است.

بدینوسیله اینجانب بر خود واجب دانستم فرا رسیدن این روز را که به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان آراسته شده است به تاکسیرانان خدوم و صدیق و سایر همکاران تلاشگرم در سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه که در طول سال بدون تعطیلی در عرصه حمل و نقل در سطح شهر فعالیت و ارائه خدمات به همشهریان می نمایند ارج نهاده و تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و سرافراز باشید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات