در ۱۶ ماه از عمر خدمت گذاری شورای دوره پنجم ،  ۷۷۰ مصوبه به تصویب رسید .

در ۱۶ ماه از عمر خدمت گذاری شورای دوره پنجم ، ۷۷۰ مصوبه به تصویب رسید .

در ۱۶ ماه از عمر خدمت گذاری شورای دوره پنجم ،  ۷۷۰ مصوبه به تصویب رسید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سمنان ، رئیس شورای شهر ، شوراها را یکی از ارکان نظام دانست  وگفت : شورای شهر پس از انتخاب شهردار موظف به تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری و مدیریت شهری است .

دکتر سید مسعود سیادتی دقت و تصمیم گیری دقیق را از موارد مهم و مورد توجه شورا عنوان کرد و گفت : در راستای اهداف مدیریت شهری ، باید در تصمیمات و سیاست گذاری و تطبیق صورتجلسات دقت کافی داشت .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل اعضای شورای شهر با سایر مسئولان و شهروندان را مهم تلقی کرد و اظهار داشت : شالوده و پایه یک شهر خلاق ، شهروندان و مسئولینی مسئولیت پذیر و آگاه است . در یک شهر، همدلی و همزبانی و هماهنگی، از اصلی ترین مبانی پیشرفت و توسعه پایدار و تحقق اهداف به شمار می آید و این هم در سایه مشارکت شهروندان امکان پذیر هست.

رئیس شورای شهر  از تصویب ۷۷۰ مصوبه در ۱۶ ماه از دوره خدمت گذاری پنجمین دوره شورا نام برد و گفت : از شهریور سال ۹۶ تا پایان آذر ۹۷ تعداد ۱۳۴  جلسه رسمی در صحن شورای شهر تشکیل و تعداد ۷۷۰ مصوبه  پس از بررسی هیات تطبیق به مرحله اجرا گذاشته شد .

سیادتی این  همدلی را به  واسطه مسئولیت پذیری و ارائه طرح ها و برنامه های تمامی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان دانست و افزود : مجوز تملک چندین ملک در راستای طرح تعریض ، بررسی تعرفه و بودجه شهرداری و سازمانهای وابسته ، مجوز آغاز بکار رسمی سازمان های آرامستان و فناوری اطلاعات شهرداری ، تصویب تشکیل معاونت برنامه ریزی و هماهنگی ، تقسیم سمنان به سه منطقه و نه ناحیه ، پیگیری جابجایی زندان قدیمی ، مشارکت در اتمام و افتتاح فرودگاه سمنان ، حضور در جلسات متعدد دستگاهها و ارگان های مرتبط با موضوعات مدیریت و توسعه شهری و بسیاری از موارد دیگر از اهم مصوبات ۱۶ ماه اخیر شورای شهر سمنان می باشد .

سید مسعود سیادتی ، عباس آل بویه ، محمد همتی ، محمد زحمتکش ، عباسعلی طالب بیدختی ، مهدی خراسانیان و مجید نظری  ۷ عضو  پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان می باشند .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سمنان

    منبع خبر

    شورای شهر سمنان

    شورای شهر سمنان یک شهرداری در شهر سمنان می باشد

      نظرات