پیام تبریک شهردار کنارک به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک شهردار کنارک به مناسبت هفته بسیج




شهردار کنارک در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کنارک؛ درویش بلوچ نیا شهردار کنارک به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

در آذرماه سال ۱۳۵۸ و بافرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، ارتش ۲۰ میلیونی، زمینه تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فراهم گردید.

امروز بسیج تنها یک تشکل منسجم و سازمان‌یافته نظامی و دفاعی نیست بلکه بسیج یک تجمع انقلابی خالصانه و سرشار از ایمان و اراده و فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند جامعه را بیش از گذشته به سمت ارزش‌های متعالی اسلام ناب محمدی (ص) رهنمون سازد.

وظیفه ماست در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام‌های جدی و عملی برداریم و با تقویت روحیه و گسترش اخلاق؛ فرهنگ بسیجی را در جامعه تقویت کنیم.

این‌جانب فرارسیدن هفته بسیج، را به خواهران و برادران بسیجی شهرستان کنارک تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان را درراه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، در چهلمین سال پیروزی انقلاب که نشان از رشد و بلوغ آن دارد، در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب‌الامر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای از ایزد متعال خواستارم.

درویش بلوچ نیا
شهردار کنارک

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کنارک

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کنارک

    منبع خبر

    شهرداری کنارک

    شهرداری کنارک یک شهرداری در شهر کنارک می باشد

      نظرات