پیام تبریک شهردار کنارک به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک شهردار کنارک به مناسبت هفته وحدت




پیام تبریک شهردار کنارک به مناسبت هفته وحدت

مهندس درویش بلوچ نیا شهردار کنارک با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مردم شریف کنارک بویژه همکاران شهرداری کنارک اعم از شیعه و سنی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کنارک متن پیام شهردار کنارک بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
بانگ ملکوتی «اشهد ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(ص) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

خدای بزرگ را شاکریم که در شهرستان کنارک جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
درویش بلوچ نیا
شهردار کنارک

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کنارک

    منبع خبر

    شهرداری کنارک

    شهرداری کنارک یک شهرداری در شهر کنارک می باشد

      نظرات