در روز حمل و نقل از رانندگان برتر بوئین زهرا تقدیر شد

در روز حمل و نقل از رانندگان برتر بوئین زهرا تقدیر شد

این مراسم روز دوشنبه ۲۶ دی ماه به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با حضور دکتر حسین غیاثوند شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر، مدیر عامل سازمان حمل و نقل، جمعی از مسئولین شهرستانی، رانندگان خطوط تحت نظارت و خانواده های آنها و شهروندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پورقاسم مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بوئین زهرا ضمن خوشامدگویی به مدعوین، یاد و خاطره شهدای حمل و نقل را گرامی داشته و این روز را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفتند.

در ادامه مراسم رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر ضرورت حل مشکلات رانندگان عزیز، خلاصه ای از عملکرد یکساله سازمان مدیریت حمل و نقل را به سمع و نظر حاضرین رساندند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابراز داشت: مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در حال برنامه ریزی جهت توسعه زیرساخت های مربوط به حمل و نقل عمومی در راستای سهولت تردد درون شهری می باشند.

سپس حسینخانی سخنگوی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن عسگری “ع”، به برخی از پروژه های اجرا شده و در حال اجرای شهرداری اشاره و از کلیه رانندگان محترم خطوط مختلف بوئین زهرا قدردانی نمود.

در این مراسم بعد از اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله موسیقی زنده توسط خواننده بومی منطقه آقای مسعود حیدری و استندآپ کمدی توسط یکی از کمدین های بنام کشور آقای میثم درویشانپور، از جناب سرگرد اعلائی فر رئیس پلیس راهور شهرستان بوئین زهرا، خانواده راننده شهید صادق آرمون و تعدادی از راننگان برتر خطوط تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل تقدیر بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بوئین زهرا

    منبع خبر

    شهرداری بوئین زهرا

    شهرداری بوئین زهرا

    شهرداری بوئین زهرا یک شهرداری در شهر بوئین زهرا می باشد

      نظرات