تهیه لایحه‌ای برای حضور نماینده استانداری در کلیه جلسات تصمیم‌گیرنده شهر تهران

تهیه لایحه‌ای برای حضور نماینده استانداری در کلیه جلسات تصمیم‌گیرنده شهر تهران

www.BanaNews.irمعاون عمرانی استاندار تهران از تهیه لایحه‌ای برای حضور نماینده استانداری تهران در کلیه جلسات مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌های تصمیم‌گیرنده شهر تهران خبر داد که به زودی نهایی و به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد رضا محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حضور نداشتن نماینده استانداری تهران در عمده مراکز تصمیم‌گیری برای شهر تهران، گفت: در حال حاضر استانداری تهران در سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و یا مترو تهران و بخش‌های دیگر مرتبط هیچ نماینده‌ای ندارد و از تصمیم‌گیری‌های آنها پس از فاصله قابل توجهی مطلع می‌شود و یا مصوبات شورای شهر را در فرمانداری تهران رصد می‌کنیم.

وی توضیح داد: در عمده موارد، امکان انتقال دیدگاه‌های دولت برای حوزه‌های مختلف وجود ندارد و زمینه اختلاف نظر به وجود می‌آید.

معاون عمرانی استاندار تهران از تهیه لایحه‌ای از سوی دولت برای ارائه به مجلس خبر داد و گفت: بر اساس این لایحه، امکان حضور نماینده استانداری در کلیه جلسات مربوط به شهر تهران فراهم می‌شود.

محمودی اضافه کرد: در حال حاضر نماینده استانداری تهران در سایر شهرستان‌ها حضور مستمر دارد، اما در تهران با منع قانونی مواجه است.

 

 

    نظرات