احداث ۴ بوستان در منطقه ۲ کرمان /افزایش بیش از ۷ هزار مترمربع به فضای سبز منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ کرمان خبر داد:


احداث ۴ بوستان در منطقه ۲ کرمان /افزایش بیش از ۷ هزار مترمربع به فضای سبز منطقه ۲


شهردار منطقه دو کرمان از احداث چهار بوستان جدید در منطقه خبر داد و گفت: خوشبختانه با مشارکت شهروندان ساکن در منطقه دو، فضاهای سبز منطقه رو به افزایش است.
به گزارش کرمان آنلاین؛علی سعیدی با اشاره به احداث بوستان امام رضا (ع) با ۲۸۰۰ مترمربع مساحت، افزود: این بوستان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه با مشارکت خوب مالکان و ساکنان منطقه دو، ساخت پارک محله‌ای بهارستان با ۱۶۰۰ مترمربع مساحت از اواخر ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: پارک مشارکتی بهارستان، دومین پارک مشارکتی شهرداری است که با مشارکت مالکان و شهرداری منطقه در حال ساخت است که در حال حاضر در مرحله بلوک چینی قرار دارد.
شهردار منطقه دو کرمان افزود: پارک محله‌ای شهیدان قطبی‌نژاد نیز در دست احداث است که تاکنون ۱۹۵ متر طول جدول‌گذاری و ۲۰۸ مترمربع فرش موزاییک آن انجام شده است.
سعیدی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث پارک محله‌ای کمیل نیز در سال ۹۷ آغاز شده است، گفت: به زودی ساکنان خیابان کمیل از پارک زیبا و فضای سبز چشم‌نوازی بهره‌مند می‌شوند.
وی همچنین از به‌سازی پارک سرجنگلداری (فاز ۲) خبر داد و گفت: تاکنون ۳۸۰ متر جدول‌گذاری و ۳۰۰ مترمربع فرش موزاییک در این پارک انجام شده است.
شهردار منطقه دو کرمان گفت: با احداث پارک‌های یاد شده، هفت هزار و ۳۰۵ مترمربع به فضای سبز منطقه افزوده می‌شود.
سعیدی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت و تلاش شهروندان ساکن در منطقه دو در راستای افزایش فضاهای سبز منطقه، خاطرنشان کرد: سرسبزی، آبادانی و پیشرفت هر شهر در گرو همکاری و مشارکت شهروندان آن است که خوشبختانه منطقه دو از این موهبت برخوردار است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۹۸۵.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات