بازدید نائب رئیس شورای شهر و شهردار منطقه هفت از محله کرناچی

بازدید نائب رئیس شورای شهر و شهردار منطقه هفت از محله کرناچی


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه ابراهیم مرادی نائب رئیس شورای شهر کرمانشاه و مهندس یزدانی شهردار منطقه هفت از محله محروم کرناچی بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های اهالی قرار گرفتند.

ابراهیم مرادی نائب رئیس شورای شهر کرمانشاه در جریان این بازدید گفت: محله کرناچی از محلات محروم شهر کرمانشاه می باشد که نیازمند توجه بیشتری از طرف مسئولان می باشد، مردم و ساکنین این منطقه نیز از اقشار آسیب پذیر محسوب می گردند.

وی افزود : شهرداری خدمات خوبی در سطح این منطقه انجام داده اما عمق مشکلات به حدی است که شاید به سرعت نتوان آنها را حل نمود. مهندس یزدانی شهردار منطقه هفت نیز گفت: این شهرک طی چند سال اخیر به محدوده شهری اضافه گردیده و از قبل هیچگونه زیرساخت خدمات شهری مثل آب و فاضلاب را نداشته اما با این حال پرسنل شهرداری تمام سعی و تلاش خود را جهت خدمت رسانی به شهروندان این منطقه به کار بسته اند.

وی افزود: عمده درخواست اهالی مربوط به بحث آسفالت می شود که شهرداری با تمام توان در حال انجام است اما مشکلاتی مثل مشخص نشدن وضعیت آب و فاضلاب آن و شرایط آب و هوایی معمولا خدمات رسانی را با مشکل مواجه می کند.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: بسیاری از کوچه های این محله آسفالت و زیرسازی آن انجام گرفته و پس از حل مسئله آب و فاضلاب و مساعد شدن شرایط آب و هوایی بحث آسفالت هم انجام می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات