برنامه های متنوع و هدایای ویژه در افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهر پاک/ تیم منتخب جام برای بازی با تیم های مطرح معرفی می شود

برنامه های متنوع و هدایای ویژه در افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهر پاک/ تیم منتخب جام برای بازی با تیم های مطرح معرفی می شود

شهردار یاسوج گفت: مسابقات فوتسال جام بزرگ شهر پاک امروز شنبه اول دی ماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: این مسابقات با حضور ۵۶ تیم در قالب ۱۴ گروه ۴ تیمی از ساعت ۱۸ در سالن پوریای ولی آغاز خواهد شد و سایر مسابقات در سالن ورزشی شهر پاک شهرداری یاسوج واقع در بلوار شهید جعفر رواز پائین تر از جمعه بازار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب تیم ها از این مسابقات ابراز داشت: از تمامی شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد و شهروندان مقیم استان های فارس، اصفهان، همدان و خوزستان در این مسابقات حضور پیدا کرده اند.

مقدم با بیان اینکه معرفی استعدادها و پتانسیل های این رشته ورزشی یکی از اهداف این جام است، بیان کرد: سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال مهمان ویژه مراسم افتتاحیه این مسابقات است.

شهردار یاسوج ادامه داد: تیمی منتخب این مسابقات متشکل از بهترین بازیکنان در قالب تیم شهردای یاسوج برای انجام بازی های تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی و تیم های مطرح عازم خواهند شد تا از این طریق بتوان استعدادهای کشف شده را معرفی کرد.

وی همچنین به اهداف فرهنگی این مسابقات اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری و شهروند برای ساخت یک شهر پاک و خوب مکمل یکدیگر هستند و برگزاری برنامه های که رویکرد شهروند محور دارند، می تواند این دو عامل را بهم نزدیک تر کند تا در انجام امور هماهنگی و همدلی بیشتری ایجاد شود.

مقدم با دعوت از علاقمندان برای تماشای این مسابقات بیان کرد: برای استقبال هر چه بیشتر از این مسابقات هر شب به قید قرعه هدایای ارزنده ای به تماشاگران اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه های متنوعی برای روز افتتاحیه تدارک دیده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات