پیام تبریک شهردار لنگرود به مناسبت فرا رسیدن روز اصناف

پیام تبریک شهردار لنگرود به مناسبت فرا رسیدن روز اصناف

به گزارش روابط عمومی شهرداری لنگرود ;در این پیام آمده است:

((بسمه تعالی))

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت ، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.
اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است ، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشماری در کشور شده است و در واقع بنا به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اصناف وبازاریان بازوان ستبر انقلاب اسلامی می باشند.
در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند.
اصناف در ایران از اقشار مومن، متدین و پشتیبان ولایت فقیه هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد آنان را از کسبه کشورهای دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.
از اینرو فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف شهر لنگرود تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به اسلام و مسلمین را مسئلت می نمایم.
سید مهدی رجائی شهردار لنگرود


لینک اصل خبر در سایت شهرداری لنگرود

    منبع خبر

    شهرداری لنگرود

    شهرداری لنگرود یک شهرداری در شهر لنگرود می باشد

      نظرات