پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر انزلی به صورت عادی و علنی برگزار شد

پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر انزلی به صورت عادی و علنی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای شهر انزلی پنجاه و ششمین جلسه عادی و علنی شورای شهر انزلی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر امروز چهارشنبه ۲۸ آذر به صورت عادی و علنی در محل شورا برگزار شد.

رئیس شورای شهر بندرانزلی در پنجاه و ششمین جلسه علنی :
با توجه به نزدیک شدن به فصل برف و سرما تجهیزات و امکانات شهرداری در آماده باش کامل باشند و شهرداری برای کارتن خواب ها مکانی در دو ناحیه شهر فراهم کند

تصور میکردیم افزایش بی سابقه قیمت قیر حبابی بیش نیست و نخواستیم با هزینه بالا آسفالت معابر را در تابستان انجام دهیم .

پروژه هایی خوبی در سطح شهر در حال اجرا است که امیدوارم شاهد تکمیل آنها تا دهه مبارک فجر باشیم

از شهردار تقاضا میکنم دفترچه عوارض محلی و بودجه سال آتی را در موعد مقرر به شورا ارسال کند

با دانش محوری و برنامه ریزی میتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم
در تدوین بودجه شهرداری از دانش نخبگان شهری استفاده شود

ملوان نه تنها هویت شهر ما بلکه شناسنامه استان گیلان محسوب میشود و عدم پخش بازی از صدا و سیما مایه تاسف است

برای ساماندهی آرامستان و جمع آوری سگ های ولگرد ساعت ها جلسه با مدیران شهرستان داشتیم اما جلوی اجرایی شدن به دلایل نامعلومی گرفته شده است

دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی در این جلسه با توجه به مشکلات شدید مالی و مسدود بودن حساب های شهرداری اظهار نمود: علیرغم پی گیری های انجام شده حساب ها هنوز مسدود مانده اند اما به خاطر در پیش داشتن شب یلدا توانستیم حقوق پرسنل را واریز کنیم.
وی با اشاره به دغدغه اعضای شورا درباره وضعیت معیشتی پرسنل افزود: از همکارانمان در واحدهای مختلف متشکرم که در این زمینه بسیار همیاری نمودند و مساعدت هایی به مناسبت شب یلدا در نظر گرفته شده که به حساب کارکنان واریز خواهد شد.
شهردار انزلی با اشاره به جلسه ای در فرمانداری عنوان نمود: برای هیئت عالی سرمایه گذاری چندین جلسه در شهرداری و شورای شهر برگزار نمودیم و مصوبات خوبی داشتیم اما این موضوع به سمتی هدایت شد که ما سهمی را در شورای عالی سرمایه گذاری نداشته باشیم.
دکتر پورقربان در ادامه عنوان نمود: برخی از ست های ورزشی برای تعمیر فرستاده شده و یک سری ست های جدید را تهیه کردیم و در دو سه روز گذشته این ست های ورزشی نصب شد و الحمدالله شرکتی در این زمینه با ما در حال همکاری است.
وی تصریح کرد: قرار بود افتتاحیه ساختمان آتش نشانی نواب را داشته باشیم و به دلیل عدم حضور بعضی از اعضای شورا و اهمیت موضوع به روز دیگری موکول شد و ما تجهیزاتی را برای آتش نشانان تهیه کردیم و تنها بحث تهیه نردبان باقی مانده است.
شهردار انزلی با اشاره به پروژه های آسفالت باند کندرو خیابان نواب، ورودی غرب، جنب آتشنشانی، خیابان سحر خیز و کوی الله اکبر اظهار نمود: بخشی از لکه گیری معابر انجام گردیده و بخشی در حال برنامه ریزی برای انجام است.

شهردار بندرانزلی افزود: پیاده رو سازی محوطه گلخانه بعد از ساماندهی وضعیت آن شروع شده که سیمای شکیل و زیبایی به آن می دهد و از طرح های خوب و جذاب آتی خواهد بود.

دکتر پورقربان با اشاره به پیاده رو سازی خیابان ها و جابجایی تیرهای برق و انعقاد قرار داد با پیمانکار افزود:
لوله های جی آی پی برای هدایت آب های سطی را تهیه کردیم و ان شاءالله بتوانیم با نصب در نقاط آبگیر این مشکل را برطرف نماییم.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی رفیوژ ها و میدان انتظام، میدان کریم بخش و میدان گمرک و … در حال شروع شدن است.

شهردار انزلی افزود: اصلاح هندسی بازار چه امام زاده که بسیار مورد توجه اهالی این منطقه قرار گرفته است و ۸۰ درصد کار انجام شده است.

دکتر پورقربان خاطر نشان کرد: سامانه ۱۳۷ در حال ساماندهی است و سیستمی را در حال پیاده سازی هستیم که مراحل کار را به صورت هوشمند به خود شهروند واگذار خواهد نمود.

وی با اشاره به پیاده رو سازی مصلی اظهار نمود: مدیریت بحران برای فصل سرما به خوبی انجام خواهد شد و نیروها، امکانات و تجهیزات و هر چیزی که برای بحران در فصل سرما نیاز است به طور کامل آماده داریم و اگر نیازی است دوستان شورا نیز می توانند بازدید به عمل آورند.
شهردار انزلی با ذکر اینکه وضعیت کارتن خواب ها برای فصل سرما ساماندهی خواهد شد عنوان نمود: تا ۲۰ روز آینده پیمانکار برای بحث تفکیک از مبدا معرفی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بندر انزلی

    منبع خبر

    شورای شهر بندر انزلی

    شورای شهر بندر انزلی یک شورای شهر در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات