تصادف بامدادی خودروی مینی بوس با کامیون

تصادف بامدادی خودروی مینی بوس با کامیون

به گزارش پایگاه خبری اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با این سامانه آتش نشانی و اعلام خبر این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های شماره ۱، ۲ و ۸ و نیز گروه امداد و نجات ۱۰۳ را ساعت ۲۵ دقیقه بامداد به سمت کمربندی جنوبی، بالای شهرک ولیعصر(عج) اعزام کرد.
افسر آماده عملیات سازمان آتش نشانی اراک که به اتفاق نیروها ی آتش نشانی در محل این حادثه حضور یافته بود، در این باره اظهار داشت: یک دستگاه مینی بوس هیوندا در حال حرکت، به علت نامعلومی با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود به طوری که اتاقک جلوی مینی بوس به زیر کامیون رفته بود.
وی افزود: بر اثر این حادثه راننده مینی بوس که مردی ۵۷ ساله بود، در داخل اتاقک آن گرفتار و به سختی دچار مصدومیت شده بود.
افسر آماده عملیات این سازمان در ادامه گفت: به دلیل شدت تصادف، دسترسی به راننده بسیار سخت و دشوار شده بود که آتش نشانان در همان ابتدا با تقسیم کار بین خود، گروهی را برای جلوگیری از تصادفات احتمالی، موظف به قرار دادن علائم هشدار دهنده ترافیکی در اطراف صحنه تصادف کردند.
وی اضافه کرد: گروه دوم آتش نشانان نیز با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، ستون های در هم پیچیده این خودرو را برش دادند تا بتوانند در زمانی کوتاه به راننده گرفتار دسترسی پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس از تلاش فراوان، آتش نشانان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده و او را از داخل اتاقک مینی بوس بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس جهت انتقال به بیمارستان دهند.
این گزارش حاکی است؛ در زمان درج این خبر مطلع شدیم متاسفانه راننده این خودرو که بردار یکی از همکاران عملیاتی ما نیز می باشد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی اراک این مصیبت وارده را به همکار گرانقدرمان آقای عزیزی تسلیت می گوید.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات