ورزش اولویت شورای شهر/ لزوم برگزاری ورزش‌های همگانی در قشم

ورزش اولویت شورای شهر/ لزوم برگزاری ورزش‌های همگانی در قشم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قشم، یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با تاکید بر اینکه در این دوره مدیریتی بیشتر تمرکزها بر زیرساخت‌های ورزشی سطح شهرستان قشم است اظهار امیدواری کرد که بتوانند اقدامات موثری برای حوزه ورزش قشم در این دوره انجام دهند.

برهم با تاکید بر اینکه ورزش قشم متفاوت از سایر شهرستان‌ها است تبیین کرد: در این شهرستان همه همراه، علاقه‌مند و مشتاق ورزش هستند. وی ادامه داد: دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای سطح شهرستان کمک حال بسیار خوبی برای توسعه و رشد ورزش در این شهرستان هستند و ما نیز از تمام توانمان برای پیشرفت و تقویت حوزه ورزش شهرستان استفاده خواهیم کرد.

وی درباره نقش منطقه آزاد نیز در ورزش قشم گفت: سعی ما بر این است که در یک جو منطقی برد-برد طوری با منطقه آزاد برخورد کنیم که به خاطر مردم و به خاطر ورزش در کنار ما قرار بگیرند و یا ما در کنار آن‌ها قرار بگیریم، و بتوانیم کار کنیم و برای انجام کار قطعا به یک فضای آرام و به دور از تنش نیاز داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم به احداث ۳۰پروژه ورزشی، شامل سالن‌های ورزشی و چمن مصنوعی در سطح شهرستان اشاره کرد که از سوی این اداره در دست اقدام است.

در ادامه غلامعلی دانشور مشاور ورزشی شورای شهر گفت: در دوره مدیریتی گذشته نیز حدودا ۲۵ پروژه ورزشی با مشارکت مردمی و اداره کل ورزش و همکاری دستگاه‌های سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده، و دو پروژه‌ی جدید نیز آماده ی بهره برداری است.

لزوم برگزاری ورزش‌های همگانی در قشم

دکتر محمدرضا اسلامی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قشم با تاکید بر استفاده‌ی بیشتر عموم مردم از مواهب ورزش و فضاهای ورزشی سطح شهر، بر لزوم برگزاری ورزش‌های همگانی از سوی اداره کل تاکید کرد. وی ادامه داد: در نیمه دوم سال می‌توان ورزش‌های همگانی مثل پیاده‌روی خانوادگی، ورزش‌های صبحگاهی و همایش‌های ورزشی را با نشاط‌تر و استقبال بیشتر مردم برگزار کنیم. دکتر اسلامی در پایان تاکید کرد: ورزش عمومی باعث ارتقای سطح سلامت و نشاط جامعه می‌شود.

در ادامه، علی بازماندگان عضو شورای شهر و رئیس مرکز پژوهش، اطلاعات و توسعه راهبردی شورای اسلامی شهر قشم با اشاره به اینکه شورا از آغاز تاکنون از فعالیت‌های ورزشی سطح شهر و تیم‌های ورزشی حمایت کرده گفت: نگاه شورای دوره پنجم بیشتر به سمت ورزش و حمایت از جوانان است. وی افزود: شورای دوره قبل نیز با احداث سالن‌های ورزشی نگاه خوبی به مقوله ورزش داشته است.

فرزندان قشم سکاندار ورزش شهرستان باشند

دکتر علی رستمی‌فر رئیس شورای اسلامی شهر قشم، نیز ضمن تبریک به ر ئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم از خدمات فریدون نایبی ر ئیس سابق این اداره قدردانی کرد.

رستمی‌فر گفت: نگاه ما در شورای شهر این است که فارغ از حاشیه‌های ورزش و سیاست، از ورزش و جوانان شهر حمایت کنیم. وی اذعان کرد: شکی نیست که بودجه دولت محدود است و ما باید با کمک همدیگر از مرکز و دستگاه‌های سطح شهرستان و استان بودجه‌های این بخش را پیگیری کنیم. رئیس شورای اسلامی شهر قشم افزود: دغدغه ما و همه شوراها و دهیاران این است که یک مجموعه ورزشی خوبی برای شهرستان قراهم کنیم تا جوانان، ورزشکاران و بانوان شهر بتوانند استفاده‌ی بهینه ببرند. وی تاکید کرد: انتظارات ما از اداره ورزش و جوانان این است که مثل سایر شهرستان‌های کشور، در قشم نیز، فرزندان این شهر سکاندار ورزش باشند و در راس باشگاه‌ها و هیئت‌ها قرار بگیرند. قطعا با این سبک و سیاق بهتر می‌توان مشارکتهای مردمی و حمایتها را به سمت ورزش جلب کرد. رستمی‌فر گفت: شورای شهر، نگاه بلند و جدی به ورزش قشم دارد، هر چه فرزندانمان را به سمت ورزش هدایت کنیم از آسیب‌هایی که دامنگیر جوانان و جامعه است پیشگیری می‌کنیم. وی در پایان تاکید کرد: ورزش جزو اولویت‌های شورای شهر است که امیدواریم با همکاری صمیمانه بتوانیم اهداف ورزشی شهر را پیش ببریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قشم

    منبع خبر

    شورای شهر قشم

    شورای شهر قشم یک شورای شهر در شهر قشم می باشد

      نظرات