واگذاری ۸۰ درصدی واحدهای مسکن مهر کهگیلویه وبویراحمد در دهه فجر

واگذاری ۸۰ درصدی واحدهای مسکن مهر کهگیلویه وبویراحمد در دهه فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،  سید عبدالمجید نژادصفوی در نشست شورای مسکن از واگذاری تعدادی زیادی واحد مسکن مهر در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر در دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به اشاره به روند طولانی شدن مسکن مهر و‌ پایان واگذاری واحدها گفت: مشکلات و گرفتاری‌هایی در روند واگذاری واحدهای مسکن مهر وجود داشت که با رفع این نواقصات، تا پایان سال اخبار خوبی از مسکن مهر شنیده می‌‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم مراجعه متقاضیان مسکن مهر گفت: آورده تعداد محدودی از متقاضیان به حد نصاب نرسیده، فرصت لازم به آنها داده شده در غیر اینصورت افراد دیگری جایگزین می‌شود.

این مسوول بیان کرد: مسکن مهر قدم بزرگی برای رفع مشکلات مسکن افراد بی‌سرپناه بود اما متاسفانه دید منفی به مسکن مهر این حرکت مفید را تحت شعاع قرار داد.

نژادصفوی با اشاره به برخی نواقصات در واحدهای مهر عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف شدند تا پایان دی ماه و قبل از ورود به ماه بهمن تمام انشعابات آب، گاز و برق واحدها را انجام دهند تا نگاه‌ها به مسکن مهر عوض شود.

وی بیان کرد: با توجه به واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در دهه فجر مقرر شد ظرف یک هفته تا ۱۰ روز پیمانکاران نسبت به رفع نواقصات اقدام کند در غیر اینصورت طی نامه‌ای به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران تا زمان رفع مشکلات واحدهای مهر را درخواست می‌کنیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر سال‌هاست که به طول انجامیده و تلاش مسوولان و متولیان امر به نتیجه رساندن مسکن مهر است و تاکنون هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات