طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جد...

طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جد...

طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی در معیت پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی، سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی و مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از پروژه آزاد راه تبریز سهند و بالعکس بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

ایشان در جریان این بازدید طی جلسه ای که در کارگاه شرکت بتن سازه آذربایجان برگزار گردید با پیمانکار این طرح گفتگو کرده و پس از استماع گزارش نهایی پیمانکار از روند اجرایی طرح اظهار خوشنودی کرده و امیدوار شد به زودی شاهد بازگشایی این آزاد راه باشیم.

درادامه بازدید ایشان اضافه کردند که پروژه ازاد راه تبریز سهند از طرح های کلیدی و استراتژیک وزارت راه و شهرسازی است و همت مجموعه وزارت خانه و شرکت عمران شهر جدید سهند براین است که زمان بندی مقرر این طرح را به اتمام برساند.

طاهرخانی ضمن ابراز خوشحال گفت نسبت به بازدید دو ماه گذشته ام از این طرح تحولات عمده ای صورت گرفته و البته با توجه به سرمای شهر تبریز و بارندگی های اخیر انتظار پیشرفت این چنینی از طرح نداشتیم.

وی افزود: این پروژه بیش از هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با بهره برداری آن در شهریور سال آینده یکی از آرزوهای مهم مردم شهر جدید سهند را محقق سازیم.

ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهر جدید سهند در معیت استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین همراه همچنین تحویل پانصد واحد مسکن مهر در فاز چهارم شهر جدید سهند نیز یکی از مهمترین رویدادهای سفر طاهرخانی به تبریز بود که با افتتاح یک واحد نمونه از این آپارتمان ها توسط ایشان انجام پذیرفت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات