لزوم رعایت دقیق مقررات ساختمانی/ ساخت‌وساز  ...

لزوم رعایت دقیق مقررات ساختمانی/ ساخت‌وساز ...

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با ابراز تاسف از صدور مجوز ساخت‌وساز در مناطقی از شهر تبریز که بر روی گسل قرار دارند، اظهار داشت: این مساله با جان و سلامت انسان‌ها در ارتباط است و کسانی که چنین مجوزهایی داده‌اند، باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز هم برای این ساخت ‌و سازها مجوز صادر می‌شود، افزود: کسانی که امروز مسئولیت دارند باید مصمم باشند که جلوی این کار گرفته شود؛ در غیر این صورت ما نیز مانند مسئولان قبلی در معرض اتهام خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق آئین‌نامه‌ها و مقررات ساختمانی، گفت: زلزله‌های اخیر در استان هشداری بود برای اینکه موضوع زلزله را جدی بگیریم و در زمان مناسب به فکر کاهش خسارات ناشی از این حادثه طبیعی باشیم.

وی همچنین بر لزوم انجام رزمایش‌های زلزله به منظور کسب آمادگی دستگاه‌های مسئول و هماهنگی موسسات و سازمان‌های متولی در بحث زلزله‌نگاری و مطالعات زلزله و تهیه گزارش جامعی از مناطق مخاطره‌آمیز استان تاکید کرد.

پورمحمدی از اقدامات اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در راستای مقابله با بحران‌های طبیعی و پیش‌بینی‌نشده نیز قدردانی کرد و افزود: این شورا یکی از شوراهای اساسی و زیرساختی در استان است و لازم است در کنار آن، کمیته‌ای تخصصی برای تهیه نقشه راه مدیریت بحران و اقدامات اساسی مورد نیاز در این زمینه شکل گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مسعود حسن نژاد مدیر بحران شهرداری تبریز، گزارش اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تبریز در زمینه مدیریت بحران را برای حاضرین ارائه نمود. لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات