آگهی فراخوان واگذاری تبلیغات محیطی  سطح شهر

آگهی فراخوان واگذاری تبلیغات محیطی  سطح شهر

شماره : ۰۱/۱۴۴۸۲

تاریخ: ۹۷/۱۰/۰۵

آگهی فراخوان واگذاری تبلیغات محیطی  سطح شهر

شهرداری پیرانشهر در نظردارد به استناد بند سوم مصوبه شماره ۳ مورخه ۹۷/۰۳/۱۲ شورای اسلامی شهر و بند۱صورتجلسه شماره ۳۷ مورخه ۹۷/۰۹/۱۸ هیات عالی سرمایه گذاری با روش مشارکتی B.O.T (ساخت –بهربرداری – انتقال) پروژه زیر را برابر شیوه نامه سرمایه گذاری از طریق فراخوان عمومی به افراد و شرکت های واجد شرایط واگذار نماید.

علاقمندان محترم می توانند از روز شنبه مورخه ۹۷/۱۰/۰۸ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه ۹۷/۱۰/۲۲ برای دریافت اطلاعات بیشتر و اسناد فراخوان و تحویل پیشنهاد حضوری به واحد سرمایه گذاری واقع در بلوار شهید بهشتی- شهرداری پیرانشهر مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۴۴۴۲۲۲۶۰۰ تماس حاصل نمایند.

۱-لایحه قانونی منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب ۱۳۳۷/۱۰/۲۲ در این فراخوان ساری وجاری است .

۲-اشخاص حقیقی و حقوقی باید علاوه بر دارا بودن کلیه توانایی های لازم ، منع قانونی برای عقد قرارداد مربوطه نداشته باشند .

۳-اشخاص حقوقی(شرکتها) باید دارای اساسنامه مصوب و ثبت شده باشند و موضوع فعالیت آنها با عنوان فراخوان سرمایه گذاری و قرارداد همخوانی داشته باشد تشخیص این امر بر عهده کمیسیون بازرگانی خواهد بود.

۴-درخصوص شرکت کنندگان در فراخوان باید توانایی مالی و توانایی و صلاحیت انجام کار توسط ایشان ، برای شهرداری محرز و بلاتردید باشد.

۵- نوع قرارداد مشارکتی درخصوص این فراخوان به روش b.o.t خواهد بود

۶-برای این پروژه فقط یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی بصورت منفرد می تواند پیشنهاد دهد و پیشنهادات مشترک یا چند شخصیتی ابطال خواهند شد.

۷-با توجه باینکه تامین مالی پروژه موضوع فراخوان ، از سوی سرمایه گذار خواهد بود، فلذا در اولویت اول ، توانمندی مالی شخص متقاضی بررسی و احراز خواهد شد و متقاضی یا شرکت کننده می بایست نقدینگی و توانمندی مالی خود را به اثبات برساند.

موضوع فراخوان عبارت است از ساخت دو دهنه پل عابر پیاده و چهار دهنه مغازه زیر پله پل عابر پیاده و طراحی­، ساخت ،نصب تابلو و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر به تعداد ۱۵۰دستگاه در نقاط تعیین شده به روش سرمایه‌گذاری B.O.T (ساخت – بهره­برداری – انتقال) است.

سعیدی - شهردار پیرانشهر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری پیرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری پیرانشهر

    شهرداری پیرانشهر

    شهرداری پیرانشهر یک شهرداری در شهر پیرانشهر می باشد

      نظرات