اجرای ۳۱ طرح عمرانی در منطقه سه شهرداری کاشان

اجرای ۳۱ طرح عمرانی در منطقه سه شهرداری کاشان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، سیدمحمدرضا متشکره، مدیر منطقه ۳ شهرداری کاشان، در هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان (۹۷/۱۰/۸) که با ارائه گزارش پروژه های عمرانی منطقه ۳ شهرداری کاشان برگزارشد گفت: این طرح ها با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی هر کدام از پنج تا ۱۰۰ درصد و به طور میانگین در مجموع با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی افزود: احداث ساختمان شهرداری منطقه ۳، احداث ساختمان آمفی تئاتر و غرفه های فرهنگسرای فیض کاشانی، احداث ساختمان اداری پارک شهربانو،جدول گذاری و بلوک فرش معابر شهرک ۲۲ بهمن، بلوک فرش خیابان بخارایی، احداث پارک شهرک ۲۲ بهمن، زیرسازی، آسفالت و بلوک فرش خیابان درب اصفهان، زیرسازی حاشیه میدان امام علی(ع)، زیرسازی مسیر میدان فیض به میدان صنعتکار، آسفالت خیابان غیاث الدین جمشید و احداث خانه فرهنگ کوی حسین پور تعدادی از مهم ترین این  پروژه های اجرایی است.

به گفته وی، میزان آسفالت انجام شده در این منطقه به متراژ ۱۳۱ هزار و ۸۷۳ متر مربع(۱۴ هزار و ۶۵۳ تن) وهزینه ۴۴ هزار میلیارد ریال است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کاشان، میزان آزادسازی ها را نیز در این منطقه ۲۴ مورد با متراژ ۱۰۳۸ متر مربع و ۴۸ مورد با متراژ ۱۰ هزار و ۳۸۳ مترمربع در سال ۹۶ یادآورشد و گفت: این ۷۲ مورد آزادی سازی در مجموع با هزینه ۳۳ میلیارد و ۷۲۱ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۹۲۰ ریال انجام شده است.

بهروز گرانمایه، معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان نیز اظهارداشت: درتمام سطح  پنج منطقه شهرداری کاشان ۲۲ هزار و ۱۰۲ تن آسفالت مکانیزه و ۱۲ هزار و ۸۵۱ تن آسفالت دستی و لکه گیری انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات