ضرورت ایجاد هیئت بدوی تخلفات اداری در شهرداری کرج

ضرورت ایجاد هیئت بدوی تخلفات اداری در شهرداری کرج





علی اصغر کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی، با اشاره به ضرورت ایجاد هیئت بدوی تخلفات اداری گفت: اگر این هیئت در شهرداری تشکیل شود، بسیاری از مسایل پیش از رای گیری حل و فصل شده و اثر بخشی رای‌ها مناسب تر و کاربردی تر خواهد بود.

شهردار کرج در ادامه از تلاش مدیران برای وصول درآمد قدردانی کرد و ادامه داد: امید است با تلاش بیشتر، بتوانیم در این زمینه به وضعیت بهتری برسیم.

وی همچنین به وضعیت استخر گلشهر اشاره و تاکید کرد: علاوه بر استخر گلشهر، استخر دیگری هم باید در محدوده  کم برخوردار شهر ایجاد شود.

کمالی زاده در بخش دیگری از صحبت های خود به رفع آبگرفتگی ها اشاره کرد و افزود: این مشکل منطقه ای است و باید در خدمات شهر و عمران برنامه ریزی های مناسبی برای رفع این معضل صورت گیرد.

شهردار کرج گفت: ایجاد چاه های جذبی می تواند نقش موثری در رفع آبگرفتگی های سطحی داشته باشد و ضمن جلوگیری از سیلاب ها، به افزایش آب های زیرزمینی نیز کمک شایانی می کند.

میز خدمت در شهرداری کرج از دیگر مباحثی بود که کمالی زاده در خصوص آن صحبت کرد و افزود: میز خدمت، ویترین شهرداری است و برای پاسخگویی مناسب به مشکلات شهروندان باید نماینده های با تجربه ای از مناطق و سازمان ها برای خدمات رسانی در این حوزه  انتخاب شوند.

این مسئول در زمینه بازدیدهای یکپارچه مسئولان از پروژه ها و سطح شهر، گفت: برای ارایه خدمت رسانی بیشتر، کارشناسان شهرسازی باید آموزش های مربوط به پسماند و فضای سبز را ببینند تا در یک بازدید تمام موارد خدماتی رصد و پیگیری شود.

وی همچنین از مناطق خواست تا در صدور مجوز با نقشه‌های معماری همکاری لازم را داشته باشند.

کمالی زاده در ادامه با تاکید بر این که ممیزی بیمه باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، تصریح کرد: دریافت عوارض خودرو از شهروندان باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

شهردار کرج در پایان از افزایش ۳۵ درصدی بودجه قطارشهری کرج خبر داد افزود: با تلاش نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهر کرج تنها کلانشهری است که بودجه قطار شهری آن افزایش داشته است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات