از اجرای اصولی و بهداشتی دفن زباله های شهری در محل زباله گاه شهرداری خبر داد.

از اجرای اصولی و بهداشتی دفن زباله های شهری در محل زباله گاه شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، علی نظامی مقدم، گفت: روزانه ۱۰۰ تن زباله از سطح شهرستان چناران جمع‌آوری و به زباله گاه شهرداری جهت دفن منتقل می‌شود که حدود ۳۳ تن آن مربوط به زباله های شهری ست و مابقی از سایر مناطق شهرستان به این مکان آورده میشود.
وی افزود: محل دفن پسماندهای شهری ازحدود سال ۸۸ در زمینی بالغ بر ۴۰ هکتار تهیه و جانمایی شد که از همان سال کلیه زباله‌های شهری به این محل انتقال می‌یابد.
معاونت خدمات شهری، شهرداری چناران اظهار داشت: طبق برنامه اعلامی که از سوی شهردار و اعضای محترم شورا به خدمات شهری، شهرداری ابلاغ گردیده است، کلیه مراحل عملیات دفن زباله ها توسط کارکنان خدوم این معاونت و بصورت کاملا بهداشتی با رعایت کلیه جوانب زیست محیطی انجام میشود.
نظامی مقدم، بیان کرد: تجمیع و حمل زباله های روستاهای اطراف شهر و همچنین شهر گلبهار و مرکز حرفه آموزی شهید لاجوردی باعث کاهش آلودگی در این اماکن شده و سبب جلوگیری از آلودگی بیشتر در کل شهرستان می گردد.
این مقام مسئول در شهرداری چناران، گفت: پوشاندن زباله ها با خاک و نخاله در زمین محل دفن نخاله به منظور کاهش تکثیر آلودگی،عدم ورود افراد زباله گرد وجلوگیری از پراکنده شدن کیسه های زباله بر اثر وزش باد حائز اهمیت می باشد.
وی بیان کرد: شهرداری در راستای بهسازی محل دفن زباله‌های شهری اقدام به ساخت اتاق نگهبانی و فنس کشی محیط پیرامون این محل کرده است و انشاله در آینده در خصوص تهیه ونصب باسکول هم اقدام خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات