طرح ممیزی املاک و نوسازی چناران آغاز شد.

طرح ممیزی املاک و نوسازی چناران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس مجتبی حسن نیا با اعلام این خبر، گفت: شهرداری های سراسر کشور طبق ماده ۹ قانون عمران و نوسازی شهری بعد از گذشت هر پنج سال نسبت به جمع آوری مجدد اطلاعات املاک سطح شهر اقدام می کنند که در همین راستا شهرداری چناران نیز از چندی پیش با جذب مشاور اقدام به این کار کار کرده است.
وی افزود: بعد از طی مراحل و تشریفات قانونی و فراخوان و جذب نیروهای مورد نظر با برگزاری دوره های آموزشی ویژه طرح ممیزی این طرح ، عملیات مقدماتی آن از ابتدای آذر ماه سال جاری با تعداد ۱۸ نفر نیرو در قالب یک اکیپ وارد فاز اجرائی و عملیاتی خود شد.
مشاور طرح ممیزی املاک شهرداری چناران، بیان کرد: همانگونه که می دانید یکی از منابع مهم درآمدی شهرداریها کسب عوارض نوسازی ست که این مهم باید از طریق شناسائی املاک و مستغلات ساخته شده در حریم شهرانجام گیرد تا ازاین طریق کلیه برنامه ریزی ها برای آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق و به روزتری انجام شود.
مهندس حسن نیا، اظهار داشت: در حال حاضر کار برداشت اطلاعات ممیزی توسط یک اکیپ از خیابان بهشتی ۷ در بلوک ۱۱۳-۳_۱ آغاز گشته که بعد از اتمام کار این تیم در محدوده مزبور به سایر خیابان ها و نقاط شهر نیز مراجعه خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای شاغل در این طرح هنگام مراجعه به درب منازل و واحدهای صنفی شهروندان دارای کارت شناسایی هستند از کلیه همشهریان خواست هنگام مراجعه ماموران اجرای طرح ممیزی شهری، مدارکی نظیر سند مالکیت، فیش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، پایان کار و مدارک شناسایی مالک را در اختیار اجراکنندگان طرح قرار دهند.
مجری طرح ممیزی شهرداری چناران، خاطرنشان کرد: همراه با تلاش خادمین مردم در مجموعه مدیریت شهری، توسعه و پیشرفت شهر چناران به مشارکت بیشتر شهروندان نیز نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم به این اقدام کمک کنند. بدین سبب که اجرای طرح ممیزی املاک شهری، بستر ساز ارائه خدمات مطلوب به تمام نقاط شهر است و قطعا نتیجه آن.بهبود خدمات شهری و به دنبال آن توسعه متوازن مناطق شهری را همراه خواهد داشت.لذا از همه همشهریان معزز ساکن در شهر چناران تقاضا داریم همکاری مطلوب را با در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم با مامورین و کارشناسان این طرح داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات