شهردار اهواز: پروژه های آسفالت از سر گرفته می شود

شهردار اهواز: پروژه های آسفالت از سر گرفته می شود

شهردار اهواز در جلسه با معاونین و مدیران مناطق هشتگانه اعلام کرد: پروژه های آسفالت بزودی از سر گرفته     می شود.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، منصور کتانباف با اشاره به نیاز معابر به آسفالت بیان کرد: در ابتدای این دوره با توجه به این نیاز ، پروژه های آسفالت به صورت گسترده در حدود ۴۰ محله از شهر که اکثر آنها در محلات کم برخوردار شهر بود، با سرعت خوبی انجام شد که متاسفانه به دلیل افزایش چند برابری قیمت ها و کمبود یا نبود قیر این روند در مقاطعی کند یا متوقف شد.

شهردار اهواز ادامه داد: به امید خدا روند جدید پروژه های آسفالت به زودی از سر گرفته می شود. این پروژه شامل دو بخش است: بخش اول شامل نقاطی که قبلا زیرسازی شدند که بیشتر آنها مناطق محروم هستند و بخش دوم روکش معابر اصلی شهر است که واقعا نیاز به روکش دارند و لازم است معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهری سریعتر فهرست معابر را اعلام کنند.

کتانباف با اشاره به دیگر پروژه های قابل بهره برداری گفت: سرای محله کوی رمضان آماده بهره برداری است و تا چند روز آینده افتتاح می شود. همچنین لازم است پیگیری های مجددی برای اتصال برق و رفع نواقص سرای محله فرهنگیان و نیز مجموعه فرهنگی غدیر انجام شود.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه پل ولایت و مسیر شهیدان خادم سیدالشهدا اذعان کرد: این پروژه که هم اکنون به صورت غیر رسمی در حال استفاده است با انجام کارهای نهایی نظیر خط کشی و نصب علائم ترافیکی و روشنایی و... ظرف مدت دو هفته آینده آماده افتتاح می شود.

شهردار اهواز با اشاره به مزایای پروژه ریل باس یادآور شد: بسیاری از شهرها آرزوی داشتن تراموا و LRT و... هستند، در حالیکه ما در اهواز امکانی بالاتر به نام ریل باس را داریم که در صورت بهره برداری می تواند تحول مثبتی در حمل و نقل شهری پدید آورد.

کتانباف به ایجاد ۱۰ ایستگاه ریل باس در ۷ منطقه اشاره کرد و بیان کرد:  این فرصت استثنایی برای شهر است که باید از آن استفاده کرد که امیدوارم با همت مناطق هفتگانه تا نوروز شاهد آماده سازی ایستگاهها و راه اندازی  آنها باشیم.

در ادامه مدیران مناطق هشتگانه گزارش خود را از سفر به تهران و بازدید از طرح ناحیه محوری ارائه کردند و شهردار اهواز پس از استماع این گزارشات گفت: از شهریور ۹۶ تاکنون ظرف این مدت کوتاه شهرداری تهران سرپرست شهری ۵ شهردار و سرپرست عوض کرده است، اما هنوز در مسیر خدمت رسانی خللی وارد نشده و شهرداری از ریل خارج نشده است است. یکی از دلایل این موضوع اجرای صحیح ناحیه شهرداری تهران است که باعث شده خدمات رسانی قائم به افراد نباشد. پس باید این قبیل بازدیدها و اصرار بر اجرای این طرح را آنقدر ادامه بدهیم تا به نتیجه برسد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات