تشریح فعالیت ها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک

تشریح فعالیت ها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک

به گزارش روابط عمومی شهرداری باغملک، مرتضی آل صفری در آئین نماز وحدت ادارات که ظهر امروز ۱۱ دی ماه به میزبانی شهرداری باغملک و شورای اسلامی شهر در مسجد سیدالشهداء(ع) برگزار گردید به بیان بخشی از فعالیت ها و اهداف طی یک سال گذشته پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر باغملک گفت: در آغاز دوره پنجم ابتدا به تکمیل پروژه های نیمه تمام نگاهی داشتیم و از جمله در خصوص تکمیل یادمان شهدای گمنام و بلوار لاله ها که در دوره چهارم آغاز شده بودند و در همین فرصت از زحمات اعضای محترم شورای شهر دوره چهارم و شهردار سابق تقدیر و تشکر می کنیم.

آل صفری با اشاره به تلاش های شهردار ساعی و پرتلاش باغملک افزود: اعتبارات سال گذشته حدود ۱٫۵ میلیارد تومان بوده که با تلاش مهندس سعادت امسال به ۵ میلیارد تومان افزایش یافت و سه میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته است.

مرتضی آل صفری به پروژه های شاخص مدنظر شهرداری هم گریزی زد و به تلاش های مجدانه برای بازگشایی خیابان ولیعصر از سمت محله موسوم به خلیج فارس، تکمیل فاز دوم بلوار لاله ها، اجرای مناقصه کانال جمع آوری آبهای سطحی، آسفالت معابر شهری، احداث ساختمان جدید شهرداری، راه اندازی سنگ شکن، اتصال خیابان بهشت آباد به قلعه خمیسی، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی، تغییر و بهسازی المان های شهری و فضای سبز پرداخت و افزود؛ در خصوص احداث استخر، تلاش برای تعیین بهترین نقطه از لحاظ دسترسی و سایر آیتمها را نیز مدنظر و در دست اقدام داریم.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باغملک در ادامه به پیگیری اصلاح طرح جامع که در سال ۹۴ با کاهش چند هکتاری از طرح هادی و کاهش محدوده زمینهای با کاربری مسکونی و تجاری مصوب گردید و باعث محدودیت توسعه شهر شده است اشاره کردند.

وی افزود : با تلاش شهردار محترم و پرسنل پر تلاش شهرداری در این مدت میزان قابل توجهی از دیون، آراء صادره ملکی و تامین اجتماعی شهرداری پرداخت شده و البته به لطف خداوند در پرداخت حقوق پرسنل هم شهرداری به روز است.

در پایان مرتضی آل صفری یکی از اهداف و تعهدات این دوره را توجه به مناطق کمتر دیده شده عنوان کردند و گفتند اجرای جوی و جدول و بتن کاری کوچه ها را در نقاط کم برخوردار با جدیت ادامه داده و می دهیم.

عضو شورای شهر باغملک در پایان ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولین در آئین نماز وحدت گفت: علیرغم این تلاش های گسترده که مطرح شد هنوز به رضایتمندی نرسیده ایم و شاید مهمترین دلایل این مسئله ناشی از شرایط اقتصادی حاکم ، عدم تخصیص اعتبارات و بالا رفتن نرخ مصالح مختلف باشد.

IMG_۸۷۸۳

IMG_۸۷۳۰

IMG_۸۷۳۹

IMG_۸۷۹۳

IMG_۸۷۸۰

IMG_۸۷۴۱

IMG_۸۸۰۲

IMG_۸۸۰۱

IMG_۸۷۳۵

IMG_۸۷۲۸

روابط عمومی و بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک

لینک اصل خبر در سایت شهرداری باغ ملک

    منبع خبر

    شهرداری باغ ملک

    شهرداری باغ ملک یک شهرداری در شهر باغ ملک می باشد

      نظرات