تلاش برای بهره‌برداری از تقاطع میدان ولیعصر تا بهار ۹۸

تلاش برای بهره‌برداری از تقاطع میدان ولیعصر تا بهار ۹۸

به گزارش شهرنیوز، محمدتقی نادعلی با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر اظهار کرد: این تقاطع شامل دو پل در سطح مثبت یک و دو است که یکی اتوبان امام علی را به بلوار شهید کبیری متصل کرده و دیگری به صورت جهتی اتوبان امام علی را به بلوار خلیج فارس متصل می‌کند.
وی بیان کرد: پل اصلی این پروژه به طول ۴۰۰ متر و عرض ۲۵ متر در حال اجرا است و پل جهتی نیز با عرض حدود ۱۰ متر اجرا خواهد شد.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تاکید بر اینکه کارگاه پروژه میدان ولیعصر فعال است، گفت: بخشی از فعالیت‌هایی که در پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد توسط مردم قابل مشاهده نیست.
وی با بیان اینکه یکی از پل‌های تقاطع میدان ولیعصر از روی ایستگاه مترو عبور می‌کند، اذعان کرد: در این پل حدود ۲۴ متر طول نیاز به اسکافلدچینی است که این حجم کار در پل معمولی حدود ۶ متر است؛ در کنار این مساله مشکل خطرساز بودن ایستگاه مترو نیز وجود داشت چراکه این ایستگاه قبلا نیز ریزش کرده بود و ما مجبور بودیم ابتدا بدنه ایستگاه را تقویت کنیم و سپس خاکبرداری صورت گرفته و اسکافلدبندی شود.
نادعلی اضافه کرد: این بخش از پروژه قابل مشاهده برای مردم نبوده که بیش از سه ماه زمان برد و مردم احساس می‌کردند پروژه متوقف است و امروز شاهد تکمیل این بخش پروژه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه زمان‌بندی پروژه میدان ولیعصر دو ساله بوده که از شهریور ۹۶ آغاز شده و باید تا شهریور ۹۸ به اتمام برسد، افزود: تلاش ما بر این است که پروژه را تا بهار سال ۹۸ به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات