ارتقای توان مجموعه های فرهنگی و تفریحی شهر کرمان با اجرای پروژه "فرهنگی تفریحی میدان هفت باغ"

ارتقای توان مجموعه های فرهنگی و تفریحی شهر کرمان با اجرای پروژه "فرهنگی تفریحی میدان هفت باغ"


شب گذشته نشستی با هدف بررسی طرح پروژه "فرهنگی تفریحی میدان هفت باغ" با حضور رییس و اعضای شورای‌شهر ، شهردار کرمان ، مشاور پروژه میدان هفت باغ و جمعی از مدیران شهرداری در سالن سادات مجموعه پردیسان قائم برگزار شد.
به گزارش کرمان‌آنلاین ؛ محمد فرشاد رییس شورای اسلامی شهر کرمان  در این نشست با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ نظرات تخصصی کارشناسان معماری و شهرسازی باید دیده شود ،ادامه داد: باید تدابیری اندیشیده شود تا اجرای این پروژه سرعت گیرد و به تعویق نیفتد.
شهردار کرمان نیز در این نشست اجرای این پروژه را اقدامی خوب و مورد نیاز شهر کرمان دانست و گفت: باید کارگروهی متشکل از اعضای شورای شهر ،مشاور طرح و اعضای کمیته معماری و شهرسازی شهرداری تشکیل شود و کلیه مسائل مربوط به این طرح مورد بررسی و ارزیابی  نهایی قرار گیرد.
سید مهران عالم زاده ادامه داد: شهرکرمان نیازمند مجموعه ها و مراکز  فرهنگی و تفریحی بسیاری است که اجرای این طرح می تواند در جهت ارتقای سطح مراکز فرهنگی و تفریحی شهر کرمان نقش موثری داشته باشد.
در ادامه دکتر افضلی مشاور پروژه "فرهنگی تفریحی میدان هفت باغ "به بیان رونداجرای پروژه  و بخش های اجرایی این طرح  پرداخت.
گفتنی است : ۵۰ درصد میدان هفت باغ به مالکیت شهرداری و ۵۰ درصد آن به مالکیت مجموعه عمران علوی است.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۸۵.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات