نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با مدیر کل جدید سازمان ثبت اسناد و املاک استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ، مهندس رمضانی در این دیدار گفت : سازمان نظام مهندسی استان تعامل بسیار خوبی در حوزه تفکیک آپارتمان با سازمان ثبت اسناد و املاک استان دارد.

وی با بیان اینکه تفکیک آپارتمان یکی از دغدغه های این سازمان در استان است، اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی و ثبت اسناد و املاک به تنهایی نمی توانند این ماموریت را انجام دهند بلکه تحقق این امر نیاز به همکاری شهرداری، آگاهی مردم و مهندسان دارد.

علی اکبر رمضانی افزود : تاکنون کنترل مضاعف در  زمینه تفکیک آپارتمان در استان صورت گرفته و در حال حاضر نیز این کنترل ادامه دارد اما به همکاری بیشتر دیگر دستگاههای مرتبط نیاز داریم.

عالی ترین مقام نظارتی بر ساخت و ساز در استان افزود : تمام تلاش ما باید رفع مشکلات مردم و پاسخگویی سریع و صحیح به آنها باشد و مردم نباید درگیر بروکراسی های اداری شوند.

وی خاطرنشان کرد : برای پیش فروش آپارتمان جلسات متعددی با شهرداری داشتیم اما متاسفانه هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت : سازمان نظام مهندسی یک توفیق برای خدمت رسانی به مردم و همکاری با ثبت اسناد و املاک است.

قدرت حاجی پور افزود : پیش تفکیک لازمه انجام صدور سند مالکیت است و پایان کار مستلزم نقشه صحیح است.

وی با اشاره به اینکه صدور سند مالکیت آپارتمان باید با پایان کار منطبق باشد ، تصریح کرد : اجرای این امر مستلزم همکاری سه جانبه شهرداری ، ثبت اسناد و سازمان نظام مهندسی است و باید بر اساس بخش نامه سازمانی یک جلسه سه جانبه برگزار کنیم و شهرداری باید در این جلسه حضور یابد و در نقشه های پیش تفکیک از مهندسان سازمان نظام مهندسی استفاده و همان فرد را به عنوان نقشه کش به سازمان ثبت اسناد معرفی کنند و همه باید در این چهارچوب پیش برویم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان در ادامه گفت : سازمان نظام مهندسی در نقشه برداری کمک شایانی به ما می کند و اگر کمک آنها نبود با وجود کمبود نیرو در این سازمان با مشکل مواجه بودیم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی یک انجمن در شهر بجنورد می باشد

    نظرات