اعضای هیات مدیره  جدید نظام مهندسی استان در جلسه هیات مدیره  با مدیر کل راه و شهرسازی و کارشناسان مربوطه  دیدار و گفتگو کردند.

اعضای هیات مدیره جدید نظام مهندسی استان در جلسه هیات مدیره با مدیر کل راه و شهرسازی و کارشناسان مربوطه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست که در محل این سازمان  برگزار شد،
در ابتدا جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن خوش آمد گوئی در خصوص نظارت عالیه ، رویکردهای وزیر و جدید و قدیم راه و شهرسازی و همچنین زمین رفاهی سازمان مسائلی را بیان نمودند.
مهندس مهران کوهی رئیس سازمان مهندسی ساختمان در این جلسه گفت: رویکرد سازمانی ما  اصلاح ساختارها و انسجام بیشتر هیات مدیره و اعضای سازمان، قانون مداری، تخصص محوری و ترمیم رابطه با ادارات و سازمان های دولتی است.
مهران کوهی  افزود: تمام تلاش بر این است که به دور از تنش ، هویت سازمان را در بین عموم مردم حفظ کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  افزود: حمایت ما در چارچوب ضوابط و قوانین، هدایت در جهت نظارت عالیه  و تعامل و تفاهم و نظارت ما نیز در جهت سازندگی و توسعه خدمات خواهد بود.
درادامه جلسه آقای مهندس حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص ماده ۳۵ نظارت عالیه اظهار داشت  با توجه به اینکه بحث نظارت مهم می باشد لذا دیدگااه اداره کل راه و شهرسازی استفاده از امهندسان باتجربه است .
در ادمه جلسه اظهار داشت با توجه به درخواست سازمان جهت اختصاص زمین برای باشگاه مهندسین دستور پیگیری زمین به خانم مهندس علیزاده داده شد .
در ادامه با توجه به بحث مجریان ذیصلاح تاکید نمود باید حضور مجریان ذیصلاح در پروژهای ساختمانی الزامی شود .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات