آموزش، رویکرد اصلی نمایشگاه ایمنی در برابر  ...

آموزش، رویکرد اصلی نمایشگاه ایمنی در برابر ...

مسعود حسن‌نژاد در گفتگو با شهریار با اشاره به اهمیت برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه جهت کاهش تاثیر بلایای طبیعی و به خصوص زلزله برگزار می‌شود.

حسن‌نژاد افزود: در این نمایشگاه آخرین تجهیزات و دستگاههای مدرن خریداری و آماده سازی شده طی سال‌های متمادی توسط مناطق مختلف شهرداری تبریز که برای مواقع بحران و ضروری نگهداری می‌شوند، به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: موضوع آموزش از رویکردهای مهم ما در این نمایشگاه است که در قالب آموزش موارد ضروری در هنگام بلایای طبیعی و به ویژه زلزله، برای تمامی شهروندان در رده‌های سنی مختلف برگزار می شود.

مدیر بحران شهرداری تبریز با بیان اهتمام شهرداری و شورای شهر تبریز جهت آمادگی برای هر گونه بلایای طبیعی، اظهار داشت: تلاش ما برای فراهم آوردن شرایطی ایمن در مواقع ضروری است.

حسن نژاد با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف در حوزه مدیریت بحران در این نمایشگاه، تاکید کرد: برگزاری کلاس های آموزشی و مسابقات نقاشی، توزیع کتب و ابزارآلات آموزشی و نمایش فیلم و انیمیشن در حوزه مدیریت بحران بخشی از برنامه های این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای تمامی شهروندان آزاد و رایگان است، گفت: علاقمندان می توانند از ۱۵ تا ۱۸ دی ماه جاری ساعت ۱۰ تا ۱۶ در محل فرهنگسرای الغدیر از این نمایشگاه بازدید کنند.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات