منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برند سرمایه‌گذاران

منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برند سرمایه‌گذاران

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه به لحاظ داشتن زمین های بکر و امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف و فراهم شدن پتانسیل بسیار مناسب جهت سرمایه‌گذاری برای ساخت پروژه‌های بزرگ، برند سرمایه‌گذاران شده است.

علی باقری اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان با مساحت ۸۲۰۰ هکتار بزرگترین منطقه از نظر مساحت است که ۱۸ درصد آن در محدوده قانونی و ۸۲ درصد در حریم قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۲ آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی در قالب پروژه‌های مشارکتی در سطح منطقه را دارد، افزود: با توجه به تراکم ساخت در هسته مرکزی شهر بی‌شک آینده اصفهان در مناطق حاشیه رقم خواهد خورد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در خصوص پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۲ گفت: این منطقه در حال حاضر انعقاد قرارداد جهت ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره در خیابان حکمت شهرک نگین ، همچنین پیگیری اجرای شهرک خودرو را در مجاورت شهرک امیرکبیر در دست اقدام دارد که این مجموعه‌ها به نوبه خود شاخص هستند.

باقری خاطرنشان کرد: محدوده منطقه ۱۲ می‌تواند برند سرمایه‌گذاران در رزومه کاری خود باشد و این شهرداری همکاری‌های لازم را با تمام سرمایه‌گذاران خواهد داشت.

وی با اشاره به پروژه پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ گفت: تملک زمین ۵۰ هزار مترمربعی پروژه پردیس خانواده محور در مجاورت ساختمان شهرداری منطقه ۱۲ در حال انجام است که تاکنون ۳۰ هزار مترمربع آن تملک شده است .

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تملک و آزادسازی مابقی مسیر جزء برنامه‌های امسال این منطقه است، ادامه داد: برای تملک زمین پروژه پردیس خانواده محور، هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در بودجه امسال پیش‌بینی شده است تا تملک پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار مترمربع از فضای این پروژه به مجموعه تفریحی، ورزشی، یک‌هزار مترمربع برای مجموعه فرهنگی هنری، ۱۲ هزار مترمربع برای کمپینگ و یک‌هزار مترمربع نیز برای مجموعه خدماتی پیش‌بینی شده است، افزود: مابقی مساحت به پارکینگ و محوطه‌های دسترسی اختصاص پیدا می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات