چهارمین نشست مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استان...

چهارمین نشست مشترک فصلی مشاورین و کارشناسان امور بانوان فرمانداریها،دستگاههای اجرایی ، دانشگاهها و شرکت های دولتی با حضور مدیران کل ادارات راه و شهرسازی و بهزیستی در محل سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این نشست که امیدوار،مدیر دفتر روابط عمومی و مشاوراموربانوان شرکت آب منطقه ای زنجان نیز حضور داشت، بلوری مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری زنجان با عرض خیرمقدم به حضار و مهمانان ، دستور جلسه را قرائت و توضیحات مبسوطی در این خصوص ارایه داد.

سپس بیات منش مدیرکل مسکن و شهرسازی و محمدی مدیرکل بهزیستی استان گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارایه نمودند.

بیات منش در خصوص بافت فرسوده و اهمیت ایمن سازی مناطق هدف و برنامه های بازآفرینی شهری پایدار و نقش زنان و خانواده ها در عملیاتی کردن این برنامه ها،توضیحاتی ارایه داد.

محمدی نیز با تشریح عملکرد بهزیستی استان ، تاسیس کمپ های جدید برای بانوان معتاد را از مهمترین برنامه های این سازمان دانست و گفت:این کمپ ها با هدف نگهداری از بانوان آسیب دیده اجتماعی و معتاد  و بازپروری آنان تشکیل شده است.

وی در خصوص ایجاد شیرخوارگاه و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست توضیح داد و نقش بانوان را در حمایت از کانون های نگهداری ، تربیت و آموزشی بهزیستی بسیار مهم بیان نمود.

در پایان مدیرکل اموربانوان استانداری به بررسی برنامه های کمیته زنان و خانواده ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در سال ۱۳۹۷ پرداخت و مقرر گردید برنامه های شرکتها و دستگاههای اجرایی در اسرع وقت به دفتر امور بانوان استانداری منعکس گردد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات