استقبال بهارانه متفاوت در منطقه چهار شهرداری اهواز

استقبال بهارانه متفاوت در منطقه چهار شهرداری اهواز

مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز گفت: امسال با تفاوتی ملموس در حوزه فرآیند استقبال از بهار ۹۸ نسبت به سالهای گذشته مواجهیم.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز، آرش دور گفت: مدیریت شهری به دنبال این بوده است که همزمان با فرا رسیدن بهار و نو شدن طبیعت ، این نو شدن را همراه با هنر برای شهروندان و میهمانان نوروزی به ارمغان بیاورد تا سفری خاطره انگیز داشته باشند.

مدیر منطقه چهار افزود: توسعه شهرها زندگی را برای مردم همراه با اضطراب کرده و ما باید تلاش کنیم با ایجاد فضاهای هنری در سطح شهر ، فضای شهری را برای شهروندان با طراوت کنیم.

وی افزود: در گفتمان های شهری، جایگاه هنر و هنرمند جایگاه اصلی است لذا نباید استفاده از هنر تنها محدود به نوروز باشد بلکه در طول سال مدیریت شهری باید به استفاده از ظرفیت های حوزه فرهنگ و هنری توجه کنند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مدیریت شهری باید هنر را بپذیریم، درک کنیم و با آن زندگی کنیم افزود: هنر در زندگی یک بخش جدی است لذا باید هنر و محصولات هنری را در شهر ترویج دهیم.

مدیر منطقه چهار در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم در استقبال از بهار ۹۸ طرح های هنری در سطح منطقه ایجاد کنیم و اهوازی زیبا را برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات