ایجاد تحول در امورات شهری با توجه به موضوع مشارکت/ تقدیر از «قدرت باطنی» خیر

ایجاد تحول در امورات شهری با توجه به موضوع مشارکت/ تقدیر از «قدرت باطنی» خیر

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در مراسم تقدیر از «قدرت باطنی» خیری که در پروژه‌های مختلف شهری با شهرداری مشارکت کرده است، اظهار کرد: شهرداری گرگان در این دوره چندین برابر گذشته به موضوع مشارکت اهمیت می‌دهد.

وی ادامه داد: مشارکت یعنی تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در امورات شهری و اینکه خیران پای کار امورات شهری باشند، مشارکت یعنی همراهی گرفتن از شهروندان برای بیان مشکلات و حل موضوعات در کمترین زمان ممکن و اینکه از توان مردمی در حفظ اموال عمومی استفاده کنیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در حوزه مشارکت به خوبی می‌توانیم از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی استان در مسائل شهری استفاده کنیم و همین بکارگیری آتش‌نشانان داوطلب نمونه‌ای از مشارکت مردمی در ارائه خدمات به مردم شهر است.

دادبود تاکید کرد: به هر میزان که بتوانیم در حوزه‌های مسوولیتی از ظرفیت مشارکت مردمی استفاده کنیم، ظرفیت شهر را چندبرابر کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: کلید واژه توسعه شهر در گرگان باید موضوع مشارکت باشد و در سال آینده نیز می‌خواهیم به شدت روی این موضوع کار کنیم و اگر مشارکت مردمی را داشته باشیم به خوبی می‌توانیم با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات موجود، مدعی کارهای بزرگ باشیم.

ایجاد تحول در امورات شهری با توجه به موضوع مشارکت/ تقدیر از «قدرت باطنی» خیر سازنده سقاخانه‌ در گرگان

شهردار گرگان تصریح کرد: نگاه من این است با این اعتباراتی که داریم نمی‌توانیم گرگان را توسعه دهیم و مشارکت در حوزه‌های مختلف باید شکل بگیرد و ما به این موضوع اهمیت می‌دهیم.

دادبود گفت: یکی از مباحثی که می‌تواند به ما کمک کند، مشاکرت خیران در امور خیریه شهری است که بابی باز شده و خوشبختانه با مشارکت اقدام خیر مجموعه‌ای خیریه که آقای «قدرت باطنی» و دوستانشان در آن فعال هستند، در روزهای گذشته شاهد نصب آبخوری‌ها و ساخت نیمکت‌ها در شهر گرگان بودیم و امروز شاهد ساخت سقاخانه‌ای در کوی ویلای شهر گرگان هستیم که این اقدامات شروع اتفاقات خوب در حوزه مشارکت خیران در شهر گرگان است.

وی تاکید کرد: با این اقدام، نگاه‌ها به شهر تغییر می‌کند و این را اثبات می‌کنیم که می‌توان هزینه کارهای خیر را در حوزه مدیریت شهری که نفع آن به تمام مردم می‌رسد نیز مصرف کرد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: این سقاخانه توسط آقای «قدرت باطنی» انجام شده و ایشان بجای هزینه‌های مالی برای مراسم یادبود مادر مرحومشان تصمیم گرفتند این سقاخانه که خدمتی را به مردم ارائه می‌دهد را به یاد مادر مرحومشان بسازند که جای تقدیر دارد.

دادبود تاکید کرد: در این سقاخانه که با ساختار المان هم ساخته شده، موضوعات مختلف مذهبی، فرهنگی و قدم خیر دیده شده و کار بسیار زیبا و ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: با نگاه مثبت مجموعه خیریه‌ای که آریالای باطنی در آن کنار دوستانشان فعال هستند بنا بر این است که ساخت سرویس‌های بهداشتی با مشارکت خیران در گرگان آغاز شود که نخستین سرویس بهداشتی با مشارکت خیران توسط همین مجموعه به زودی آغاز خواهد شد.

گفتنی است، این سقاخانه خیر ساز با حضور خانواده مرحوم حاجیه خانم فاطمه نعیمی و قائم مقام شهردار گرگان به بهره‌برداری رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات