تاکید شهردار گرگان بر توجه ویژه به تیم بسکتبال در لیگ برتر

تاکید شهردار گرگان بر توجه ویژه به تیم بسکتبال در لیگ برتر

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، جلسه هیات مدیره تیم بسکتبال شهرداری گرگان به منظور بررسی وضعیت تیم در لیگ برتر و نکات فنی شکست‌های رخ داده در فصل و نیازهای کادر فنی و بازیکنان تیم در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد.

محسن کریمی قائم مقام شهردار گرگان و رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در این جلسه اظهار کرد: شرایط تیم‌داری در کشور متفاوت و سخت شده است و شهرداری گرگان سعی کرده طی این سال‌ها با تمام توان و ظرفیت‌های قانونی و به دلیل اقبال اجتماعی در حوزه تیم‌داری به نحو احسن عمل کند.

وی اضافه کرد: هواداران همیشه دوست دارند بهترین نتیجه را از تیم محبوبشان ببینند و برای رسیدن به نتایج خوب در یک تیم نیاز به وحدت تیمی است که خوشبختانه وحدت خوبی در تیم دیده می‌‌شود.

قائم مقام شهردار گرگان با اصل نظم در کار تیمی اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک باید با افرادی که نظم تیمی را بر هم می‌زنند و خود را در اختیار تیم نمی‌دانند برخورد انضباطی شود.

کریمی گفت: متاسفانه برخی با شایعه‌ پراکنی به دنبال تفرقه‌افکنی در تیم هستند و اجازه نخواهیم داد این افراد با این اقدام ناپسند در راه موفقیت تیم خللی ایجاد کنند.

وی به باخت‌های اخیر تیم اشاره و تاکید کرد: بدون شک برخی تیم‌ها به دلیل حمایت‌های مادی از شرکت‌ها و یا مجموعه‌های دولتی یا نیمه‌ دولتی سرمایه‌گذاری بالایی را برای تیم انجام داده‌اند که با بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان قابل مقایسه نیست و طبیعی است که شهرداری گرگان در میدان، رقابت‌های سختی را داشته باشد.

قائم مقام شهردار گرگان تصریح کرد: نگاه مهم شهردار گرگان در این فصل، همکاری تمام قد و برآورده کردن نیازهای کادر فنی و بازیکنان برای حاکم بودن شرایط مناسب در تیم است.

کریمی گفت: شهرداری گرگان با قدرت از کادر فنی و عملکرد بازیکنانش دفاع خواهد کرد اما از سوی دیگر موشکافانه نسبت به عملکرد فنی و مدیریتی در تیم نظارت خواهد کرد.

وی با تقدیر ویژه از هواداران در فصل جاری به دلیل حمایت‌های بسیار خوب از تیم و حضور پررنگ در حمایت از تیم در بازی‌های خانگی و حتی خارج از خانه بیان کرد: امیدواریم بازی‌های پیش رو به سود تیم بسکتبال شهرداری گرگان رقم بخورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات