دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان با ریاست سازمان

دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان با ریاست سازمان

مدیر شعب بانک مسکن استان و همراهان در راستای گسترش تعاملات بانک و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با ریاست سازمان دیدار داشتنند .
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این دیدار داشاد مدیر شعب بانک مسکن ضمن تبریک به ریاست سازمان در دوره جدید ، از برگزاری این جلسه ابراز خرسندی نموده و بر همکاری فی مابین جهت پیشبرد صنعت ساختمان تاکید نمودند . داشاد با اشاره به ارائه خدمات مالی و بانکی بانک مسکن به اعضای سازمان نظام مهندسی استان افزود: در این مدت بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی تعاملات و همکاریهای بسیار ارزنده ای داشته است و این دلیل بر ارتباط بسیار قوی و مستحکم این دو سازمان با هم دارد که امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه و گسترش این همکاریها و با ارائه خدمات بانکی ارزنده تر ، شاهد حضور بیش از پیش مهندسین عضو سازمان در شعب بانک مسکن باشیم .



در ادامه این دیدار دکتر نصیرا رئیس سازمان نظام مهندسی استان، ضمن تقدیر از حضور مدیران بانک مسکن اظهار داشت : سازمان نظام مهندسی و اعضای آن همواره خدمات ویژه ای را از بانک مسکن دریافت کرده اند و لازم است با افزایش سطح همکاریها و تبادل نظرات و پیشنهادات در آینده شاهد رونق روز افزون صنعت ساختمان در سطح استان باشیم . ایشان با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح بازآفرینی بافت های فرسوده شهری ، تسهیلات بانک مسکن را عامل مهمی در پیشرفت این طرح برشمرد و اظهار داشت امیدواریم بتوانیم تعاملات و همکاری های بسیار ارزنده در جهت توسعه و گسترش توافقات با ارائه خدمات بانکی ارزنده از جانب بانک مسکن شاهد باشیم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان یک انجمن در شهر زنجان می باشد

    نظرات