جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنائی و شهرسازی استان البرز برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنائی و شهرسازی استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنائی و شهرسازی استان البرز در محل استانداری البرز در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ تشکیل شد .

این جلسه که به ریاست ارتقایی معاونت امور عمرانی استانداری البرز  و مهندس رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز به عنوان دبیر جلسه و مدیران کل میراث فرهنگی ، محیط زیست ، جهاد کشاورزی و شهرداران  شهرهای استان وکارشناسان استان تشکیل شد در خصوص مسائل زیر بنایی و شهرسازی شهرهای کرج ، ساوجبلاغ ، محمدشهر و گرمدره پرونده هایی مطرح ومورد بحث وبررسی قرار گرفت .

مدیر کل راه وشهرسازی البرز در این جلسه با بیان درخواستهای متعدد متقاضیان مبنی بر احداث بنای کار گری در اراضی کشاورزی بر این نکته تاکید کرد که بسیاری از تقاضا های واصله بهانه ای برای ساخت وساز های غیر مجاز در استان میباشد.

مهندس رضایی  عنوان داشت باید مناطقی مشخص شود برای کاربریهای مختلف مانند ویلاسازی ، کشاورزی ، صنعتی و غیره که با این روش از تخریب اراضی کشاورزی و باغات جلو گیری شود وبه بهانه بنای کارگری ، باغات و کشاورزی استان آسیب نبیند .

همچنین مهندس ارتقایی بیان داشت  که در این کارگروه که همه از افراد متخصص هستند باید تدبیری اندیشید که از ساخت وساز های غیر مجاز جلوگیری شود

معاون جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه عنوان داشت که تعداد پرونده های واصله جهت درخواست دیوارکشی و ساخت بنا در نه ماهه سال جاری ۲۴۰۰۰ فقره بوده که این رقم در سال ۹۶ بالغ بر ۱۱۶۰۰ فقره بود که این رقم نشان دهنده افزایش بیش از دو برابری درخواست ها میباشد .

و در انتهاهر کدام از مدیران در حیطه کاری خود مطالبی عنوان داشتند که مهندس ارتقایی بعنوان رئیس جلسه و مهندس رضایی دبیر جلسه پاسخهای لازم را ارائه نمودند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات