جلسه کمیسیون ماده ۵ برگزار شد

در استان سیستان و بلوچستان؛

جلسه کمیسیون ماده ۵ برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور کلیه اعضاء در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی به ریاست دکتر کرد برگزار شد.

مهندس مالکی مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این جلسه گفت: طبق دستور کار کمیسون ماده ۵ شهر زاهدان که به دبیرخانه ارسال شده بود به ۲۶ مورد  از موضوعات شهر زاهدان مورد بحث و تبادل و نظر گرفت که از موارد مصوب نامه شهرداری زاهدان در خصوص تغییر کاربری پلاک ثبتی ۲۴۹۴/۱ از مسکونی به اداری موجود به تجاری و پارکینگ واقع در خیابان شریعتی مطرح که با توجه به نیاز آن منطقه از جهت تامین پارک مردم و شهروندان مورد موافقت قرار گرفت که این تغییرات سبب بهبود ترافیک مرکز شهر زاهدان خواهد شد.

یکی دیگر از موارد درخواستی شهرداری زاهدان در خصوص درخواست مرکز علمی، کاربردی زاهدان واقع در شرق مجتمع مسکونی گواتام مبنی بر توسعه مرکز آموزشی به میزان حدود ۲۳۵۰ متر مربع مطرح که مورد موافقت جمع قرار گرفت.

به دنبال این جلسه به ۷ مورد موضوعات مختلف در ارتباط با شهر زابل رسیدگی شد که از این ۷ مورد ،  ۴ موضوع تائید و۳ مورد دیگر موکول به بازنگری در طرح جامع تفصیلی قرار گرفت. .

مالکی بیان داشت: مباحث مطرح شده در کمیسون ماده ۵ معمولاً در کمیته فنی با حضور نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی، شهرداری، اداره ثبت و اسناد و املاک، میراث فرهنگی، دفتر فنی استانداری و.... برگزار میشود که بعد از نظریه کارشناسان این کمیته به کمیسیون ماده ۵ ارجاع و درباره آن نظر قطعی صادر میشود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات