جلسه هماهنگی شهردار آذرشهر با سازمان تبلیغات اسلامی

جلسه هماهنگی شهردار آذرشهر با سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش روابط عمومی شهرداری آذرشهر روز پنجشنبه ۲۰ دی ماه  جلسه هماهنگی  شهرداری آذرشهر با سازمان تبلیعات اسلامی  درجهت اجرای برنامه‌های مشترک بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ایام ا... دهه فجر در اتاق جلسه سازمان تبلیغات اسلامی آذرشهر برگزار شد.

محمدرضا ایمانی شهردار آذرشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از برکات و نعمت‌های خداوند برای ملت ایران است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا افزود: به کوری چشم دشمنان، اقتدار، اتحاد و دستاوردهای انقلاب حاصل وحدت و رهبری بنیانگذار انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری و جان فشانی شهدا می‌باشد .

ایمانی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که ملت عزتمند شد و توانست روی پای خود بایستد.

ایشان با اظهار اینکه: ما در چهلمین سال انقلاب هستیم و دشمنان نظام و انقلاب در صدد هستند تا یاس و نا امیدی را با انواع تحریم  ها و فشارهای خارجی به مردم عزیز ما تحمیل کنند اما مردم هوشیار و بابصیرت این نظام مقدس با تبعیت از فرامین ولایت فقیه و سفارشات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران همیشه در صحنه هستند.

وی در مورد ایام شهادت حضرت زهرا (س)اظهار کرد: ،شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه‌ی تاریخی نیست ، بلکه آموزه ه ای متعالی در باب ولایتمداری ودفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) است و ایام فاطمیه ، فرصتی است برای تکریم وتعزیت بانویی که آب و ایینه معنا از اویافت.

حجت الاسلام حاج آقا فتاحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذرشهر  نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با اعلام اینکه برنامه‌های ایام ا...دهه فجر و  ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)  مردمی می‌باشد و مردم صاحبان اصلی انقلاب می‌باشند افزود: دستگاههای اجرایی هماهنگ کننده و کمک کننده در اجرای برنامه‌های مردمی جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن برای ایجاد فضای مناسب برای مردم می‌باشند.لذا باید بیشتر از کمیت به کیفیت برنامه‌ها اهمیت بیشتری داده شود.

در این جلسه قرار شد در روز‌های آتی  برنامه هایی تحت عناوین تجلیل از پیرغلامان ،تجلیل از فعالان قرآنی و همایش یاوران حضرت زینب برگزار گردد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری آذرشهر

    منبع خبر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر

    شهرداری آذرشهر یک شهرداری در شهر آذر شهر می باشد

      نظرات