بیش از  ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود

بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود

به گزارش شهریار به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی با تاکید بر نوآوری در اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: این برنامه ها با رویکرد مشارکت مردمی در مناطق دهگانه شهرداری اجرا می شود .
وی با بیان ارزش های انقلاب اسلامی و اهمیت گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم .
حمیدی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، گفت: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید آفرینی در جامعه امری ضروری است.
وی افزود: برای تثبیت اهداف و آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید بیش از پیش از هر فرصتی برای معرفی و شناساندن انقلاب و ارکان آن به جهانیان استفاده شود.
معاون فرهنگی شهرداری تبریز برگزاری جشن‌های دهه فجر و گفتمان انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در مراکز فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود .
حجت الاسلام احمد حمیدی در خصوص جشن های شهروندی گفت: اجرای ۳۰ جشن انقلاب با رویکرد محله محوری در محلات مناطق دهگانه سه محله در هر منطقه، برگزاری ۱۰ جشن بزرگ پیروزی انقلاب ویژه شهروندان در سالن هایی با گنجایش پنج هزار تا ۱۰ هزار نفر برای شهروندان، اجرای نمایش های خیابانی در نقاط مختلف شهر، برگزاری چله انقلاب و برگزاری جشنواره فجر فاطمی در فرهنگسرای الغدیر، حضور اتوبوس شادی پیام انقلاب در محلات و مناطق کم برخوردار و اجرای برنامه جنگ شادی با محتوای فرهنگی برای پرسنل و خانواده محترمشان در مناطق دهگانه شهرداری از جمله این برنامه ها است.
وی در ادامه به بیان دیگر برنامه های دهه فجر شهرداری تبریز پرداخت و اظهار کرد: در کنار برنامه های ذکر شده، برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین المللی توسط منطقه ۷ شهرداری تبریز، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری شب خاطره در مراکز فرهنگی شهرداری برنامه ریزی شده که در دهه فجر به نمایش عموم در خواهد آمد .
حمیدی با اشاره به هم‌زمانی ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر بر ضرورت حفظ شعائر این ایام و نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد .
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزبا تاکید بر استفاده از شیوه‌های نو و خلاقانه در فضاسازی شهری گفت: امسال فضاسازی شهری برای بزرگداشت ایام دهه فجر با نصب ۴۰ تابلو با مضامین انقلاب اسلامی و جملات گهربار حضرت امام (ره)  در ۱۰ نقطه شهر تحت عنوان مسیر فجر و نصب المان های انقلاب در مسیر راهپیمایی انجام می شود .
وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرداری ها در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق دهگانه شهرداری تبریز و برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی هنری در مراکز فرهنگی شهرداری را از دیگر برنامه های شهرداری تبریز عنوان کرد.
وی همچنین از اکران فیلم های جشنواره عمار و مستندات انقلاب و فیلم های سینمایی در طول دهه فجر در سالن های آمفی تئاتر شهرداری تبریز خبرداد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات