برنامه‌های ورزشی بستر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

برنامه‌های ورزشی بستر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

هاشم جمشید پناه مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری آمل به جهت تبادل افکار و اطلاعات برنامه و بودجه با حضور در کاشان با مرتضی والی زاده مدیر عامل این سازمان دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف تقویت تعاملات شهرو شهروندی و افزایش دوستی دو شهر کاشان و آمل انجام شد، مرتضی والی زاده انجام فعالیت‌های فرهنگی ورزشی را ابزاری برای افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه و ابزاری برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.
وی در این جلسه به بیان اهداف تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری‌ها از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شده و عمده فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و اجتماعی در شهرها از سوی سازمان‌های فرهنگی زیرمجموعه شهرداری انجام می شود.

در این دیدار معاونین اداری مالی، فرهنگی و ورزشی و مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف به بیان دغدغه ها و نطقه نظرات خود در خصوص مباحثی نظیر منابع درآمدی پایدار، ضرورت ارتقای نشاط اجتماعی و لزوم ترویج ورزش همگانی را مطرح کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آمل نیز در این نشست بر لزوم بهره گیری از توانمندی‌ها و تجربیات سازمان فرهنگی ورزشی کاشان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین سازمان‌های فرهنگی ورزشی شهرداری در کشور تاکید کرد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی آمل به همراه تعدادی از مدیران این سازمان از زمین های تنیس خاکی، فضاها و امکانات ورزشی تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و نیز فرهنگ سرای مهر به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین مجموعه فرهنگی هنری شهر کاشان وابسته به این سازمان وهمچنین آثار تاریخی کاشان بازدید کردند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات