احداث پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ اصفهان

احداث پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث پروژه پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: مساحت این پردیس، ۵۰ هزار مترمربع است که ۶۰ درصد آزادسازی آن انجام شده است.

علی باقری با حضور در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (۱۳۷) با اشاره به آزادسازی خیابان مفتح به آزادگان در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: آزادسازی این خیابان هشت سال پیش آغاز شده و ۷۰ درصد آزادسازی این خیابان ۵۵۰ متری، تاکنون انجام شده است .

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۷ و ۹۸ هم اعتبار تکمیل این خیابان در نظر گرفته شده است و در سال ۹۸ این خیابان به بهره برداری می‌رسد .

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: آزادسازی خیابان مفتح به آزادگان امسال در دستور کار است؛ با مالکان به صورت هفتگی جلسه داریم تا آزادسازی مورد نیاز طرح تا نیمه‌های سال ۹۸ به پایان رسیده و بهره‌برداری از پروژه تا پایان سال ۹۸ انجام شود .

وی در پاسخ به یکی از شهروندان با اشاره به آبگرفتگی معابری که آسفالت آن در شهرک امیرکبیر فرسوده شده است، گفت: این شهرک به دلیل تردد خودروهای سنگین مشکلات خاص خود را دارد به دلیل ریختن روغن و گازوئیل روی زمین، آسفالت زود از بین می رود .

باقری با بیان اینکه پارک خودروهای سنگین در این شهرک هم سبب آسیب به جداول خیابان ها می شود، گفت: با تردد زیاد خودروها، کانال هایی که برای دفع آب های سطحی در این شهرک وجود دارد دچار آسیب شده و در نهایت باعث آبگرفتگی می شود .

وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال آینده منطقه ۱۲، ۱۶۰ میلیارد تومان است که ۱۱۰ میلیارد تومان صرف پروژه های عمرانی می شود، تصریح کرد: پروژه های شاخص سال آینده منطقه ۱۲، تملک و احداث خیابان مفتح به آزادگان و احداث پردیس خانواده محور است .

وی ادامه داد: بخش هایی از این طرح مانند استخر و مجموعه بازی ها که سه هزار و ۵۰۰ مترمربع است تملک شده و نشستی با یک سرمایه گذار بخش خصوصی نیز صورت گرفته است .

باقری تصریح کرد: احداث سه بوستان، زمین بازی های ویژه کودکان، زمین های روباز، محل های ویژه رستوران و استراحت خانواده ها در ۱۱ هزار مترمربع در پروژه پردیس خانواده محور پیش بینی شده است .

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ میلیارد تومانی اعتبار پیش بینی شده در بودجه سال آتی برای اجرای این طرح به منظور تملک باقی مانده طرح اختصاص می یابد، اظهار کرد: سال آینده استخر، مجموعه زمین بازی ها و سالن های سرپوشیده ورزشی پروژه پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ اجرا می شود .

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: احداث و اجرای کل مجموعه پردیس خانواده محور که بیشتر به صورت بوستان است، در سال ۹۹ اجرایی خواهد شد
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات