نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سال ۱۳۹۸ شهرداری شاهین شهر تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سال ۱۳۹۸ شهرداری شاهین شهر تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سال ۱۳۹۸ در شهرداری شاهین شهر با حضور اعضای کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری تشکیل شد.
حمیدرضا فدایی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر در این جلسه گفت: ضروری است کمیته های ستاد در اسرع وقت و در راستای برنامه ریزی و ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی تشکیل و فعال گردند.
وی در ادامه اظهار داشت: دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران، هویت مردم شریف شاهین شهر و ارزش های فرهنگی و اجتماعی آنان نیز به مسافران و گردشگران عزیز معرفی گردد تا مسافران بتوانند مدت زمان بیشتری در شهر اقامت داشته باشند.
فدایی گفت : دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری باید با ارائه برنامه های شاد و متنوع در شهر خاطره خوشی را برای مسافران رقم بزنند و امیدواریم با عنایات خداوند متعال بتوانیم خدمات شایسته ای را به مسافران ارجمند ارائه نماییم.
گفتنی است مسوولان کمیته ها نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.
شایان ذکر است ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شاهین شهر از کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگی، حراست، اسکان و رفاه، تدارکات و پشتیبانی، زیباسازی شهری، نگهداری و تعمیرات، ایمنی و حوادث، کمیته پرسنلی، خدمات و حمل و نقل تشکیل شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات