برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی  ...

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی ...

برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی در بهمن ماه امسال

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد محبی در جلسه هم‌اندیشی سومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و رفتارهای اقتصادی که در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، ابراز کرد: تغییرات و نوسانات اقتصادی اخیر در طی چند ماهه گذشته، سبب شده است که مردم به طور ناخودآگاه بدون بررسی و بدون سود کافی به سمت بازارها و فروش واحد‌های مسکونی و خرید دلار روی بیاورند.
وی ادامه داد: در این میان افرادی اطلاعمند نیز سرمایه خود را در اختیار بورس قرار داده‌اند و ناآگاه از رونق آن در کشور بودند و این در حالی است که یکی از موارد سودآور در کل دنیا مربوط به بورس است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
محبی با بیان اینکه رویدادهای بورس با حمایت های دولتی رقم می خورد، خاطرنشان کرد: شهر مشهد، شهری با پتانسیل‌های فراوان اعم از توریستی، گردشگری و فرهنگی است که در همین راستا این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه داد: احیاء صنعت بورس و بیمه و استفاده از سرمایه‌گذاران از جمله مواردی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.
به گفته محبی، این رویداد نمایشگاهی در قالب ۸۷ غرفه و در مساحت ۱۰۵۰ متر مربع در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا خواهد گردید.
وی اظهار کرد: همچنین همزمان با این نمایشگاه ما شاهد دو رویداد نمایشگاهی دیگر با عنوان اولین فرصت سرمایه گذاری استان و صنایع وابسته جامع و نمایشگاه تاسیسات و ساختمان خواهیم بود.
زهرا غلامی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات