مانور آمادگی ایمنی و زلزله برای شهروندان برگزار شد

با همکاری سازمان آتش‌نشانی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری؛


مانور آمادگی ایمنی و زلزله برای شهروندان برگزار شد


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از برگزاری مانور آمادگی ایمنی و زلزله، برای آموزش و آمادگی شهروندان خبر داد.
به گزارش کرمان‌آن‌لاین، علی عسکری بیان کرد: مانور ایمنی و زلزله، توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و دیگر نهادهای امدادی، صبح امروز ۲۰ دی‌ماه در محل پارک مطهری شهر کرمان برگزار شد.
وی افزود: آشنایی شهروندان  با حوادث طبیعی و مدیریت این حوادث، خروج اضطراری در مواقع بحران، ارتقای آمادگی سازمان‌های امدادی، تمرین عملی سازمان‌های مسئول و کاهش خسارات در این مواقع، از اهداف برگزاری این مانور بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان این‌که برگزاری این‌گونه مانورها برای ارتقای آموزش همگانی بسیار مفید است، گفت: اجرای این مانورها می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر‌پذیری، کاهش خسارات مالی و جانی، واکنش سریع در مواجهه با حوادث، آمادگی بیش‌ازپیش شهروندان و میزان هماهنگی عوامل اجرایی خواهد  داشت.
لازم به ذکر است؛ این مانور با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و دیگر نهادهای امدادی در پارک شهید مطهری اجرا شد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۸۵۴۴۴.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات