اجرای روکش آسفالت میدان جدید ابتدای جاده ده بالاو خیابان شهید دستغیب


با همکاری شهرداری منطقه چهار و سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری انجام شد؛

اجرای روکش آسفالت میدان جدید ابتدای جاده ده بالاو خیابان شهید دستغیب



شهردار منطقه چهار کرمان از اجرای روکش آسفالت میدان جدید ابتدای جاده ده بالا و خیابان شهید دستغیب خبر داد.
به گزارش کرمان آنلاین،محمدحسین مومنی با اشاره به احداث میدان جدید در ابتدای جاده ده بالا و اصلاح هندسی این محدوده،گفت:در این راستا اجرای عملیات روکش آسفالت این محدوده با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرمان انجام شده است.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرمی که برای آسفالت معابر شهر وجود دارد،در سالجاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،سعی بر این است که بیش از پیش در جهت آسفالت معابر و ارتقای کیفیت آن اقدام کنیم.
مومنی افزود: بهسازی و آسفالت معابر،میدان ها و ورودی‌های شهر به عنوان امری مهم و ضروری در راستای ساماندهی زیرساخت های شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

اجرای روکش آسفالت خیابان شهید دستغیب
شهردار منطقه چهار کرمان در ادامه از اجرای روکش آسفالت خیابان شهید دستغیب با همکاری معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری خبر داد.
محمدحسین مومنی گفت:آسفالت و بهسازی معابر اصلی به عنوان یک اولویت در دستور کار شهرداری قرار دارد و به منظور بهبود تردد و عبور و مرور شهروندان و حذف ناهمواری های معابر صورت می گیرد.
وی ادامه داد:همچنین در این راستا عملیات لکه گیری آسفالت بولوار ۲۲ بهمن نیز در حال انجام است و مابقی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه نیز با توجه به نزدیک شدن سال جدید در برنامه کاری قرار دارد و براساس اولویت انجام می شود.
مومنی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به حداقل رساندن نارسایی های شهری را از جمله اهداف این گونه اقدامات برشمرد.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۵۵۲۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۵۵۴.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات